include mm
Fra : Martin

Dato : 28-08-01 18:43

Jeg har en MySQL base med et tekstfelt. I dette felt står der fx
<?include("genbrug.php3");?>
Når jeg i browseren ser resultatet bliver include filen ikke kørt, men tager
jeg den kode som phpscriptet har sendt (via vis kilde i browseren) og gemmer
den i en php fil, som jeg så kører i webserveren, så bliver include filen
pludselig kørt. Hvorfor kan man ikke få includefilen vist med det samme?
Problemet er det samme, selv med et simpelt <?echo "test";?> i MySQL
basen???

Hvis jeg includer allerede i phpscriptet er der heller ingen problemer, men
det kan jeg ikke i dette særlige tilfælde

Tak om I kan hjælpe

Martin

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 28-08-01 19:07

"Martin" <moellehuset@post.tele.dk> writes:

> Jeg har en MySQL base med et tekstfelt. I dette felt står der fx
> <?include("genbrug.php3");?>

Du skal se på eval(). Se mere i manualen:
<http://php.net/manual/en/function.eval.php>.

--
Jacob - www.bunk.cc
You do not have mail.