Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ny-camera.net
Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 28-08-01 17:17

Hejsa

Er der nogen der har handlet online med hos ny-camera.net i tyskland??

jeg regner med at købe et digital kamera hos dem, men jeg er lidt
tilbageholdende inden jeg har hørt godt om dem. (jeg har nemlig en onkel
som har betalt 3000 for et digital satelit kort i Thailand og aldrig
nogensinde har set skyggen af et kort).

Så hvis der er nogen der kan verificere at New York Camera er OK, vil
det være fint.

Tak.
Morten Skov Nielsen

Fra : Henrik Ehlert

Dato : 28-08-01 18:24

de er helt fine, og meget venlige!
Jeg har købt for omkring 30000 hos dem uden nogen problemer. hvis jeg
skriver en email til dem, har jeg som regen svar inden for nogle time til en
dag.

vh

henrik ehlert

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 28-08-01 20:42

De er OK.
Godt nok havde de store problemer med at få fat i et objektiv engang. Resten
af ordren var der ingen problemer med. Men de svarede pænt på forespørgsler
og endte med at sende 10l øl (garanteret dyrere i porto end øl som
undskyldning.

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 28-08-01 21:41

TAK..de lyder da helt fine, man ønsker jp næsten de laver en fejl og sender
nogle øl
MSN