Johny Hansen (Kandis) punk-funk-metal
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-01 14:40

ARGHHHHHHHHH. YRGHHHHHHHH. Det var da uhyggeligt. Aldrig i mit livs skabte
dage kunne jeg forestille
mig Johny Hansen som
punk-disco-heyvy-metal-rock-skunk-funk-house-tecno-sanger (eller hvad det nu
hedder). Typisk P3-musik. Hans helt nye cd, som er udkommet i dag plev
præsenteret i PopRock-stationen P4, hvor han fortalte at det her var
pop-sangeren Johny Hansen og at han ville prøve noget nyt. Og jeg skal ved
gud love for at det er lykkedes over al forventning. Milde moses. Til
"musikken" spiller en gruppe som vist nok hedder Back To Back, hvem det så
end er ????. Cd-en hedder "Lidt Efter Lidt" og er lavet som en opfølger til
yrghhhh grandprix-melodien "Ta det lidt efter lidt". Støn. Det var noget af
en oplevelse, MEN BESTEMT IKKE POTITIV. Ups undskyld jeg råbte.
Det skal dog siges til beroligelse for mange af jer at dansktopgruppen
"Kandis" fortsætter som normalt, med dansktopmusik.
Hvad mener i om den nye cd. Hvad Peter Brandt, lige noget for dig ikke

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 28-08-01 16:08

"Åge Halldorsson" wrote:

> [...]
> end er ????. Cd-en hedder "Lidt Efter Lidt" og er lavet som en opfølger til
[...]

Jeg har desværre ikke hørt Hr. Hansens samarbejde med Back To Back, men
jeg har svært ved at forestille mig at BTB kan lave andet end
iørefaldende pop. Så alle dine andre vilde genrebetegnelser må du vist
længere ud på heden med.

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-01 16:44

Karsten S. Jørgensen <karsten@daimi.au.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B8BB3E3.6401F082@daimi.au.dk...

> [...]
> Karsten Strandgaard Jørgensen
> http://www.hammerich.cjb.net
> "...until the word 'Maudling' is almost totally obscured."
_______

Kan ikke lade sig gøre, da jeg faktisk bor tæt på heden

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-01 19:59

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b8b9e8d$0$7969$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> hedder). Typisk P3-musik. Hans helt nye cd, som er udkommet i dag plev
> præsenteret i PopRock-stationen P4, hvor han fortalte at det her var
_______
Har netop hørt flere numre fra cd-en i tv2-reklame. Det er lige
rædselsfuldt det hele. Altså sådan noget popdiscopunk. yrkk... Kan ikke
anbefales hvis det er dansktop man går efter. argghhhh. Hører hjemme på P3.

Fra : Lacops

Dato : 29-08-01 08:06

Det lyder da som noget fedt musik. Hvad hedder pladen?

/Christian

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-08-01 14:23

Lacops <lacops@lacops.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9mi493$g23$1@sunsite.dk...
> Det lyder da som noget fedt musik. Hvad hedder pladen?

______

Den hedder "Lidt Efter Lidt".

Fra : Lasse Bjørn Jensen

Dato : 29-08-01 12:20

> [...]

> anbefales hvis det er dansktop man går efter. argghhhh. Hører hjemme på P3.

Så har du vist også gjort dit synspunkt klart, hva?

Samtidig med at jeg respekterer *din* musiksmag, må jeg gøre
dig opmærksom på at der altså også findes folk, hvis smag er anderledes
end lige netop din:

Folk der måske synes at dansktop er det værste skufle der i dag kan
diskes op med, og at især bassisterne skulle ta' og lære lidt mere end
den shuffle/røvballe rundgang - når nu de har investeret i deres fine aktive
6 strengede basser.

- og for hvem P3 måske er en ganske udmærket radio-
station. (jeg hører selv til ovennævnte gruppe)

Jeg synes at alle skal have lov til at udtrykke deres meninger
- specielt i nyhedsgrupper(!)
Men samtidig synes jeg også at folk med indgroede meninger
om andres (musik)smag skulle tælle til 10 inden de rakker alt
andet lige netop *deres* stil ned.

Smag er en så individuel ting at det ikke kan diskuteres - kun respekteres.

my 5 cents...

--
/Lasse
der bestemt ikke kan lide dansktop - men som respekterer at andre kan.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-08-01 14:25

Lasse Bjørn Jensen <nospam@nstuff.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ae4j7.26551$Ay1.727703@news000.worldonline.dk...
> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev :
>

> Så har du vist også gjort dit synspunkt klart, hva?

> /Lasse
__________

Sådan

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 29-08-01 15:56

On Wed, 29 Aug 2001 13:20:22 +0200, "Lasse Bjørn Jensen" <nospam@nstuff.dk>
wrote:

> [...]
>andet lige netop *deres* stil ned.
>
>Smag er en så individuel ting at det ikke kan diskuteres - kun respekteres.

Jeg syntes ikke det er den rigtige Johnny stil han har med på denne plade, men
jeg tror at han laver den for at fange en større befolkningsgruppe end lige dem
der er til dansktop.

Jeg har desværre ikke hørt cd'en ( endnu ) så jeg vil ikke give min mening om
den er god eller dårlig.

--
mvh Kenneth Bj

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 30-08-01 17:11

"Kenneth Bjerregaard" <bjerregaard-koldby@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
men
> jeg tror at han laver den for at fange en større befolkningsgruppe end

Er det ikke noget med, at Kandis plejer at gå platin med deres plader og
også får en pæn hyre pr. koncert eller husker jeg helt galt? Jeg har
ihvertfald ikke det indtryk, at de er ludfattige musikere.

/Nikolaj

Fra : alice_trauelsen

Dato : 29-08-01 08:37

"Åge Halldorsson" skrev d. 28-08-01 14:40 dette indlæg :
> [...]
> "Kandis" fortsætter som normalt, med dansktopmusik.
> Hvad mener i om den nye cd. Hvad Peter Brandt, lige noget for dig

Hej
Jeg er DJ på en lokal radio Radio Luna i Odense, og laver bl.a. Dansk
top. Jeg hørte Johnny Hansens nye cd. Lidt efter lidt igennem i går for
at finde en melodi jeg kunne teste. Jeg valgte, men var dybt skuffet.
Jeg syntes ikke om hans nye stil. Han er en fantastisk dygtig sanger og
kan gøre det bedre end det her. Men smag og behag er gud ske lov
forskellig og på lørdag ved jeg hvad vores lyttere mener om den, om den
kommer med eller ej. Hans grand prix melodi var et stort hit hos os.

Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-08-01 09:31

> "Kandis" fortsætter som normalt, med dansktopmusik.
> Hvad mener i om den nye cd. Hvad Peter Brandt, lige noget for dig ikke

Næh, hans fordanskning af Climie/Fishers Love changes everything er
ikke just fantastisk.

Mark

To make a long story short - naturally
We fell in love and she done me wrong
She'll say the same about me - naturally
But to my face and not in a song