Aaliyah omkommet i flystyrt
Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-08-01 09:21

Til jer der ikke ved det endnu er sangerinden Aaliyah (hende med Try Again)
omkommet i et flystyrt... Skete D.25.8.

Rinnie Ilsøe

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-08-01 09:27

"R. Ilsøe" <gizmo@vejen-net.dk>
> Til jer der ikke ved det endnu er sangerinden Aaliyah (hende med Try Again)
> omkommet i et flystyrt... Skete D.25.8.

....og den alvorligt sørgelige nyhed blev meddelt her i gruppen den 26.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-08-01 15:33

Hmmm... min geniale Mobilix forbindelse kombineret med en ustabil udbyder
har gjort at jeg ikke har meddelelser fra så "langt" tilbage! *grrrr* ...og
desuden ikke kan komme på nyhedsgrupperne ca. 70% af tiden! Endnu mere
*grrr*

Men... Sooooommer sommer og sol(c: (så er jeg de ikke helt ot. Hehe)

Rinnie Ilsøe