scrolle frameset?
Fra : Snarf

Dato : 28-08-01 09:08

Er der nogen der ved om det er muligt at scrolle et helt frameset? Dvs. hvis
man har et frameset der tilsammen er større end skærmen er det så muligt at
scrolle helle framesættet?

-snarf

Fra : J.C. Voss

Dato : 28-08-01 09:37

--
Jonas @ 11°, 56° ------------------------------
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : J.C. Voss

Dato : 28-08-01 11:17

Snarf <snarf@email.dk> wrote:

> Er der nogen der ved om det er muligt at scrolle et helt frameset? Dvs. hvis
> man har et frameset der tilsammen er større end skærmen er det så muligt at
> scrolle helle framesættet?

Jeg har lige sidet og rodet lidt med det, men jeg kan ikke få det til at
virke med almindelige frames. Måske du skulle prøve med en iframe
istedet?

Læs lidt om dem her:
<http://www.w3.org/TR/html401/present/frames.html#idx-frame-7>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-08-01 11:34

Tue, 28 Aug 2001 10:07:33 +0200, skrev "Snarf" <snarf@email.dk>:

>Er der nogen der ved om det er muligt at scrolle et helt frameset? Dvs. hvis
>man har et frameset der tilsammen er større end skærmen er det så muligt at
>scrolle helle framesættet?

Vidst kun ved, at smide framesettet ind i et andet frameset.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Wired Earp

Dato : 28-08-01 18:44

Snarf wrote:

> Er der nogen der ved om det er muligt at scrolle et helt
> frameset? Dvs. hvis man har et frameset der tilsammen er større
> end skærmen er det så muligt at scrolle helle framesættet?

Prøv dig frem med noget i denne stil:

<frameset cols="1000,1000" style="overflow: auto; width: 2000px">

.... ved nærmere eftertanke; prøv om du kan undgå at bruge frames i
første omgang. Ihvertfald skal du ikke sige til nogen at du har gjort
det sådan; det er højest fordækt.

--
Wired Earp
Wunderbyte