sang i sommerskum...
Fra : Ben Knudsen

Dato : 27-08-01 19:47

Okay, den her er ikke nem.
Har lige hørt en sang i sommerskum (kl. cirka. 20.34 tirsdag d. 27/8) som
jeg simpelthen gerne ville eje. Der er ikke playlists for sommerskum på
www.dr.dk/p3, så i må hjælpe mig.
Vi er ude i noget, der lød lidt som bandet Sunscream... dvs elektronisk
let technoagtig pop. En kvinde der synger noget a la "cry, cry, cry in
your soul" på omkvædet. Det var givetvis ikke det hun sang, men noget der
lignede...
Lige bagefter spillede de noget, som vist var en gammel klassikker ("then
i saw her face, and became a believer..." eller noget i den retning). Men
det er altså den lige før jeg er ude efter....

Jeg gir en rom&lime i byen til den første, der kan hjælpe mig

Mvh Ben

Fra : Troels

Dato : 29-08-01 16:48

> [...]
> i saw her face, and became a believer..." eller noget i den retning). Men
> det er altså den lige før jeg er ude efter....

Jeg mener smash mouth (dem med walking on the sun) har lavet en coverversion
af "I'm a believer"(gammel monkees-sag).
Hvis nok fra et eller andet film soundtrack.
Kan det være den?

> Jeg gir en rom&lime i byen til den første, der kan hjælpe mig
Det glæder jeg mig til!!

/Troels

Fra : Lars B.

Dato : 29-08-01 22:18

In article <fc.0073fb6b036d5a380073fb6b036d5a38.36d5ad2@net.dialog.dk>,
ben@net.dialog.dk says...
> [...]
> let technoagtig pop. En kvinde der synger noget a la "cry, cry, cry in
> your soul" på omkvædet. Det var givetvis ikke det hun sang, men noget der

Måske hun synger Crying at the discoteque ???? Hvis hun gør, så er det
Alcazar - Crying At The Discoteque... Der er dance agtigt, med, syntes
jeg, kraftig inspiration fra noget 80'er disco.

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Ben Knudsen

Dato : 30-08-01 11:36

tllund@hotmail.com,Ny-Internet writes:
> [...]
>coverversion
>af "I'm a believer"(gammel monkees-sag).
>Hvis nok fra et eller andet film soundtrack.

Ja, det er skam tænkeligt. Men det er sangen, som blev spillet lige _før_
believer-sangen, jeg er ude efter. Så der er ingen rom&lime - endnu

(Men tak for opmærksomheden)

Ben

Fra : Ben Knudsen

Dato : 30-08-01 12:25

lbe@mailme.dk,Ny-Internet writes:
>Måske hun synger Crying at the discoteque ???? Hvis hun gør, så er det
>Alcazar - Crying At The Discoteque... Der er dance agtigt, med, syntes
>jeg, kraftig inspiration fra noget 80'er disco.

Det var ikke den - men den nu ret go alligevel