sms antal - begrænsninger?
Fra : Benny Andersen

Dato : 28-08-01 00:22

Er der begrænsninger for hvor mange sms-beskeder man kan sende
på een gang?

F.eks. hvis jeg vil sende en enslydende invitation til 20 telefoner
på en gang.

mvh benny a

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 28-08-01 06:45

"Benny Andersen" <benny.andersen@post2.tele.dk> wrote in message
> [...]
> på een gang?
>
> F.eks. hvis jeg vil sende en enslydende invitation til 20 telefoner

Ja.. Begrænsningen er ÉN... *GGGG*

Men den kan du så tilgengæld sende til lige så mange telefonnumre, du har
lyst (or råd) til...

Fra : mogens

Dato : 28-08-01 08:32

www.coolsms.dk kan du sende til 5 tlf. af gangen.
(opret tlf. bog!)

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-08-01 21:49

Med SonoNote kan du sende rigtige mange smser...
Jeg har sendt den samme besked til 30 telefoner på 1 gang...
Det tog ca 3 min så havde de alle fået min besked.

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-08-01 21:55

jeg glemte at skrive at det kan hentes her:
http://www.quak.dk/uc/download.asp

Det er desværre kun lavet i en version 1.1
Af systematic

Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-08-01 22:12

"Lars Raaby" <Lars@raaby.dk> skrev i en meddelelse news:LyTi7.217$z06.12089@news.get2net.dk...
> jeg glemte at skrive at det kan hentes her:
> http://www.quak.dk/uc/download.asp
>
> Det er desværre kun lavet i en version 1.1
> Af systematic

Skulle der være et tilsvarende program til ISDN, ADSL mv.?

--
mvh Lars