Problemer med Jensen 4-1(VQ11) og oppkobli~
Fra : Thor O.Pedersen

Dato : 26-08-01 22:59

Hei

Håper noen kan hjelpe meg med mitt problem. Lite hjelp å få hos produsenten.

Jeg har ett Jensen 4-1 Pcmcia kort ( Det første som ble laget (VQ11))som har
fungert helt problemfritt under win 98SE. Jeg har nå installert win 2000, og
opplever problemer med at forbindelsen brytes etter 5-15 min. varierer etter
mengde data som skal lastes ned.
Maskinen låser seg helt, og må kaldstartes. Spesielt hvis jeg kobler meg opp
med begge ISDN linjene. Noe som forøvrig bare funker 2 av 5 ganger. Har
lastet ned nye drivere for 2000.

Har en Targa Extender 300 Notebook. (P3 700.128Ram,12GB)

Mvh. Thor Pedersen

Fra : 007½

Dato : 28-08-01 23:26

"Thor O.Pedersen" <astor74@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lastet ned nye drivere for 2000.
>
> Har en Targa Extender 300 Notebook. (P3 700.128Ram,12GB)

Har du forsøgt geninstallation af drivere, og/eller Windows?