Fra websted til cd Problem!!
Fra : Rene Qvist Jensen

Dato : 27-08-01 22:43

Hej!

Jeg har lavet en hjemmeside i Frontpage 2000, som jeg ønsker at præsentere i
form af en CD. Men når jeg udgiver/brænder siden (og hele dens indhold) over
på en CD, så "dør" mine links efter 3 klik!!

Altså:

Linkene viser rigtig nok hen til den rigtige side på CD'en de første 2 gange
man trykker på den, men tredie gang forsøger den at hente siden fra mit
cd-drev istedet!!
Hvordan undgår jeg dette så jeg kan bruge CD'en på andre PC'ere?

På for hånd tak!!

Venlig hilsen Rene Qvist Jensen

Fra : ha

Dato : 28-08-01 12:06

> [...]
> cd-drev istedet!!
> Hvordan undgår jeg dette så jeg kan bruge CD'en på andre PC'ere?

Du skal rette alle dine links, så de alle refererer til filerne på CD'en.

Jeg har selv brændt flere forskellige hjemmesider over på CD uden
problem. Men husk, det er ALLE linksene du skal rette. Du skal også
være opmærksom på, at den site du udgiver på www måske har startsiden
med navn "default.htm". Hvis du bruger autostart fra een af de CD'ere der
er med bladet Alt om Data eller lignende, refererer de til en startside der
hedder index.htm, så det skal du også have rettet, ellers starter den ikke
op automatisk når du lægger Cd'en i drevet.

mvh
ha