Hjælp til sang fra [The Insider]
Fra : Kong Kent

Dato : 27-08-01 22:06

Det er en mandlig operasanger der synger en fantastisk sang 2t26min -
2t30min inde i The Insider filmen (for dvd-ejere er det vist chapter28-29)

Jeg er ikke sikker på hvilken af sangene det er (som står nævnt i credits).
Lige nu søger jeg på nettet efter lydklip fra alle sangene fra soundtracket
indtil jeg finder den rigtige. Men hvis andre også får gåsehud hver gang
dette enestående stykke lyd spilles i filmen, og VED hvad og hvem der har
lavet det, så er I mere end velkomne til at skrive her, eller pr. mail.

På forhånd tak.

The Insider er filmen med Al Pacino og Russell Crowe omhandlende 60 Minutes'
indlæg om tobaksindustrien.

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : J.O.H.

Dato : 27-08-01 23:29

Mandlig? Hvad med "lisa Gerrard" med "sacrifice"?
(har ikke DVD'en)

Fra : Jais Blom Pedersen

Dato : 28-08-01 11:19

"J.O.H." <johaarup@inet.uni2.dk> wrote in message

> Mandlig? Hvad med "lisa Gerrard" med "sacrifice"?
> (har ikke DVD'en)
>
> "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in message
chapter28-29)

I følge min (ikke altid helt pålidelige) hukommelse er det Pieter Bourke som
synger på Sacrifice - eller måske synger de begge to.

Jais

Fra : Kong Kent

Dato : 28-08-01 15:48

Jeg vil gerne sige tak for oplysningerne. Jeg har nu downet sangen,
versionen fra filmen, og samtidig bestilt hele soundtracket på
www.cdon.com - for jeg skal have den til anlægget nede i stuen. Men nu har
jeg den også her mens jeg banker på tastaturet.

Tak for hjælpen...