Jar filer
Fra : Martin Bratbo

Dato : 27-08-01 22:05

jeg har eksperimenteret lidt med jar filer, men kan ikke få dem til at virke

jeg har en package men navnet "flowcalc". Ud fra den har jeg med jar
værktøjet lavet en jar fil med navnet flowcalc.jar, som jeg så prøver
referere til i min classpath, men uanset hvordan jeg vender og drejer det
kan jeg ikke få javaw til at finde class filerne i jar filen, når jeg
inspicerer jar filen med jar tf, lister den nok så fint alle class filerne
op.
jeg har prøvet at lægge stien til jar filen ind både med og uden selve
filnavnet
"G:\jbproject\pakker" og "G:\jbproject\pakker\flowcalc.jar" i classpathen,
men intet virker.
Er der nogen der har en ide om hvad jeg har gjort galt ???

MVH

Martin Bratbo

Fra : Ole Nielsby

Dato : 27-08-01 23:59

Martin Bratbo <martin@bratbo.dk> skrev:

> [...]

> filnavnet
> "G:\jbproject\pakker" og "G:\jbproject\pakker\flowcalc.jar" i classpathen,

Filnavnet skal med.

Hvordan genererer du jar-filerne?

Hvad jar-filen hedder er ligegyldigt; det er det der er indeni der tæller.

Class-filerne skal ligge med pakkenavnet som sti inde i jar-filerne.

ON/***Fjern sneglen fra min svaradresse***

Fra : Martin Bratbo

Dato : 28-08-01 21:38

Tak for hjælpen

MVH