Unlock af tlf. på fyn
Fra : Per

Dato : 27-08-01 19:49

Er der nogen der kan låse simlock(Ericsson/Nokia) op på fyn.

Fra : T.Madsen

Dato : 28-08-01 02:40

hej
Jeg kan men jeg bor i Nr-Nebel
mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , jeg kan også komme 2
spil(i de fleste)3210'er

Per <per_hedegaard_nielsen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:zFwi7.18514$3q.600323@news010.worldonline.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-08-01 08:23

T.Madsen skrev:

>Jeg kan

Hurra.

>men jeg bor i Nr-Nebel

Thomas, det ser for mig ud til at du copy/paster hver gang der kommer
en og spørger. Kan du ikke, hvis du SKAL reklamere skrive til folk pr.
mail i stedet?

Jeg er ved at være imponeret (ikke på den positive måde) over du kan
blive ved, og ikke VIL forstå at det du gør er forkert. Det er IKKE
mig der bestemmer det, men du kan læse om det på www.usenet.dk som jeg
mange gange tidligere har bedt dig kigge på.

Tja, hvad kan jeg sige - der er røget endnu et par klager afsted til
TDC/Sunsite igår - for dine 3 reklameindlæg der ikke engang var svar
på nogens spørgsmål.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Tony

Dato : 28-08-01 09:20

www.tronik.dk