Hvor skriver jeg nøgleorderne?
Fra : Dennis

Dato : 27-08-01 18:28

I Netscape Composer kan man skrive nogle nøgleord som man gerne vil have
søgerobotterne til at søge efter.

Kan man også gøre det i FP?

Dennis

Fra : Rita

Dato : 27-08-01 20:24

"Dennis" <Joshva@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse news:9me04e$3vl$1@news.cybercity.dk...
> I Netscape Composer kan man skrive nogle nøgleord som man gerne vil have
> søgerobotterne til at søge efter.
> Kan man også gøre det i FP?
> Dennis

Hej Dennis
På min hjemmeside har jeg skrevet hvordan man
tilføjer de skjulte søgeord. Du kan finde det på denne
side: http://www.rita.esenet.dk/skjulte_soegeord.htm

Med venlig hilsen Rita
Hjemmeside: http://www.rita.esenet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-08-01 21:02

Mon, 27 Aug 2001 19:28:05 +0200, skrev "Dennis"
<Joshva@wanadoo.dk>:

>Kan man også gøre det i FP?

Ja, men så vidt jeg kan se, er det ikke så brugervemligt.

Højreklik på siden => Page Properties => Custom (oversæt selv til
dansk).

Så kan du skrive noget, men du skal vide, hvad du skal skrive.

Jeg ville foretrække at gå ind på <http://www.metamaten.dk/> og
udfylde skemaet der.

Så får du koderne, sæt dem så ind i htmlvisning imellem <head> og
</head>.

med venlig hilsen
Knud
--