vil du scorre kassen så ring til madsen
Fra : T.Madsen

Dato : 27-08-01 16:48

hej
er din telefon simlåst og vil du gerne have den låst op ??
så scorre kassen så ring til madsen
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-08-01 17:22

Thomas!

Jeg troede faktisk du havde forstået det, og det var jeg glad for. Det
har du tilsyneladende ikke? Idag har du både spammet gennem TDCs og
Sunsites newsservere?! Jeg så mig nødsaget til at klage til dem begge
[igen!]

Jeg har efterhånden samlet en del Message-IDs med dit spammeri. Jeg
ved jeg ikke har dem alle med. De nyeste er nederst.

Det ser ikke så godt ud - og jeg som lykkeligt gik rundt og troede du
havde taget det til dig og var stoppet.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : søren poulsen

Dato : 01-09-01 08:39

"T.Madsen" <telefonmanden@sol.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> er din telefon simlåst og vil du gerne have den låst op ??
> så scorre kassen så ring til madsen
jeg vil da gerne score kassen madsen, jeg kan få mine telefoner låst op
gratis så hvordan vil du overføre de 25kr du er billigere?
jeg har 3 der skal låses op idag 3*25=75kr som jeg forventer at få fra dig
snarest
hvis ikke jeg modtager beløbet inden 1uge må jeg jo konstatere at det er
falsk markedsføring du benytter dig af
Du kan bare donere pengene til kræftens bekæmpelse girokontonummeret er 302
6922 og adressen er
Kræftens Bekæmpelse
Strandboulevarden 49
2100 København Ø.
PS. smid lige en kopi af kvitteret girokort i news:dk.binaer tak!

--
Mvh.
Søren poulsen