Ih altså
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-08-01 16:50

Hej gruppe

Så har man rigtigt fået købt noget lækkert velour, så man kan lave en smart
baggrund, når man knibser billeder af Neo & Dixie. Ja så kan jeg blive fri
for stoleben, møbler, diverse ting og sager Troede jeg

De 2 lømler var da ikke til at have med at gøre. 2 rimelige billeder af
Dixie, men hun ser bare ud som om, det forfærdeligste er overgået hende. *G*
1 enkelt af Neo i profil (minder om sådan et forbryderbillede *G*) Resten af
billederne er noget værre rod: Neo begraver snuden i velouren, Neo gnasker i
velouren, Neo under velouren og Dixie jagtende efter den levende velour,
Dixie uden bagkrop osv
Det hele endte med en bunke velour og katte godt sammenkrøllet.
Nå pyt jeg havde det nu hylende morsomt og det kan jeg vidst roligt sige at
de 2 lømler også havde.*LOL*

Nå jeg må vel have lidt tålmodighed og håbe på at de rigtige billeder,
kommer i kassen en dag.
Eller er der nogle her i østjylland, som kan det gylle?

Hilsen
Joan

Fra : Birgitte

Dato : 27-08-01 19:08

Hej Joan

Man behøver nu ikke baggrundsstof for at tage sådanne billeder Vi havde
for nogle år siden en sort/hvid skovkat, og hver gang jeg var klar på
aftrækkeren....... skulle han lige vaske ende, fødder eller slikke hale.
Vi har faktisk ikke ret mange gode billeder af ham,- johhhh hvis man vil se
hans r.. eller hovedet set fra oven, hvor han er stærk igang med noget der
var meget sjovere.
Nu har vi anskaffet os et digitalt kamera, og det er sagen, man tager 16-30
billeder og 2-3 er gode , resten sletter vi, og tager så nogle flere, på
den måde får man til sidst nogle rigtig go'e billeder
Mange miauuer fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-08-01 20:05

Hej Birgitte

Vi har også et digicam, så kender det godt. *S*
Knibser i et væk *G*
Så jeg tror da på at det nok skal lykkes mig at få et nogle gode billeder af
lømlerne ......... på et eller andet tidspunkt.......

Hilsen
Joan

Fra : Birgitte

Dato : 27-08-01 21:05

Hej Joan
Det sværeste er nu, at tage billeder af killinger , de er alle vegne oppe
som nede, og der er altid noget der bare er meget meget sjovere end at blive
fotograferet.
Skal vi tage billeder af hankettene i løbegårdene, gælder det om, at blive
derude og mætte dem med kærtegn først, så kan vi så håbe på at få et par
billeder der kan bruges.
Men vi får altid nogle gode hyggestunder ud af det når der skal billeder i
kassen
Mange miauuer fra Birgitte

DK. True Trust
www.truetrust.dk