Antal beskeder i Nokia 3310
Fra : H. Olesen

Dato : 27-08-01 13:28

Min Nokia 3310 giver besked om at der ikke er plads til flere beskeder
allerede når der kun ligger 5 beskeder i indbakken.

Der er ingen beskeder i Udbakken og under Billedbeskeder, ligger kun
de standard billedbeskeder, som telefonen er født med.

Er der andre steder der kan gemme sig noget, som fylder op? Og/eller,
hvad kan jeg gøre for at på plads til flere beskeder? Såvidt jeg ved,
burde der være plads til en 15-20 beskeder. 5 stk er i al fald for
lidt.

--
Mvh.
H. Olesen

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 27-08-01 13:52

"H. Olesen" <helle@fjernesema.dk> skrev i en meddelelse

> Min Nokia 3310 giver besked om at der ikke er plads til flere beskeder
> allerede når der kun ligger 5 beskeder i indbakken.

Bruger du et 'gammelt' SIM-kort? 3310 gemmer svjv beskederne på SIM-kortet,
ikke i telefonen. Så det er formentlig dit SIM-kort, der ikke har plads nok - det
kan dog også være, at du har mange beskeder liggende i din udbakke?

Hvis du har et flinkt teleselskab, så vil de måske give dig et nyt SIM-kort med
mere plads, uden at du skal betale ekstra. Ellers kan det koste op til et par
hundrede kr. for et nyt SIM-kort.

Erland

Fra : Dennis

Dato : 27-08-01 13:53

> [...]
> hvad kan jeg gøre for at på plads til flere beskeder? Såvidt jeg ved,
> burde der være plads til en 15-20 beskeder. 5 stk er i al fald for

Umiddelbart vil jeg tro, at det er SIM kortet der sætter begrænsningen med
antal beskeder. I hvert fald gik jeg fra øøhh... mener det var 10 beskeder..
og til 30 beskeder, da jeg skiftede fra Debiltel til Telmore. Jeg har en
3210 og jeg går da ud fra, at de virker på samme måde.

--
Mvh.
Dennis

Fra : Ravn

Dato : 27-08-01 15:29

Der er vel også forskel på om det er de "lange" beskeder. Altså nogen der er
sammenhængende fra andre 3310'er ?.....

--
/Ravn
ICQ # 29515352

Fra : Rasmus Bernth Jensen

Dato : 27-08-01 15:38

Jeg mener ikke det har noget at gøre med, om det er en lang eller en kort
besked. Men mit råd til dig, ring til dit teleselskab og sig du vil have et
nyt simkort. Jeg gjorde det, og fik et 3 dage efter

--
Jeg unlocker Nokia telefoner for 100,-
Det er med porto tilbage til dig.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-08-01 15:39

Rasmus Bernth Jensen skrev:

>Jeg mener ikke det har noget at gøre med, om det er en lang eller en kort
>besked.

En 'lang' besked kan jo være flere beskeder af 160 tegn. Jeg tror ikke
der menes om en besked er på 10 eller 150 tegn - for her tror jeg også
de fylder det samme. Men sammenkædede beskeder (over 160) tegn ligner
jo kun en besked, men fylder sikkert som flere.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Ravn

Dato : 28-08-01 15:20

> [...]
> de fylder det samme. Men sammenkædede beskeder (over 160) tegn ligner
> jo kun en besked, men fylder sikkert som flere.

Nemlig, det var det jeg mente ! :)