For sen udløsning
Fra : Den lidt for sene

Dato : 27-08-01 12:27

Hej gutter og gutinder

Min kæreste og jeg har et lille problem. Det består i at jeg skal bruge en
rum tid for at få udløsning lige meget hvad vi gør. Dette resultere ofte i
at hun begynder at få ondt i musklerne i vagina. Ligeledes får hun ofte
orgasme meget før jeg, og hun har oftest ikke lyst til at fortsætte samleje
efter hun har fået orgasme. Dette bevirker at jeg ofte må ty til "håndkraft"
for at få min udløsning. Og denne metode er ingen af os tilfredse med.

Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan komme hurtigere?

Jeg har "historisk set" haft besvær med at komme ved samleje - det er intet
problem med håndkraft.

Håber I kan hjælpe, da der er ved at komme lidt irritation fra os begge over
dette - i alle andre henseender fungerer vi perfekt sammen og jeg elsker min
kæreste over alt på jorden.

Jeg er 28 år, og normalvægtig, og 100% rask (ud over at være forelsket)

Den lidt for sene

Fra : Dan Andersen

Dato : 27-08-01 19:15

Hej,

> Min kæreste og jeg har et lille problem. Det består i at jeg skal bruge en
> rum tid for at få udløsning lige meget hvad vi gør.

Heldig eller ej ?? (jeg synes)

>Dette bevirker at jeg ofte må ty til "håndkraft"
> for at få min udløsning.

>Og denne metode er ingen af os tilfredse med.
Forståligt nok

> Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan komme hurtigere?
Du skriver ikke noget om, om hun sutter dig oralt ?, ved mange (jaja, også
mig) fremskyder det faktisk at man hurtigere får udløsning. Og så der et
SUPER dejligt.
Er hun bange for at få klatten i munden, må hun stole på at du advare hende
før du kommer.

Mvh.

Dan Andersen

Fra : Den lidt for sene

Dato : 28-08-01 12:56

Hej Dan

Jeg føler mig ikke særlig heldig med min "condition" idet penetrerende sex
er blevet til noget jeg og min kæreste ikke længere nyder, idet det ofte
ender i lange diskussioner om hvorfor jeg ikke kan performe normalt og om at
hun for ondt efter et stykke tid. Men hvis det havde været i en milere grad
for mig og hun havde noget mere "udholdenhed" kunne det muligvis være en god
ting.

Hun sutter mig en gang imellem (forresten hvordan kan hun sutte mig uden det
er oralt? sorry kunne ikke lade være) og jeg nyder det meget men igen er
jeg for langsom til den "afskydende" fase - erektionen i sig selv fejler
bestemt intet. Og hun er ikke bange for at jeg kommer i munden på hende -
hun bliver træt i kæberne inden jeg er tæt på at komme.

Men tak for dine kommentarer
Den lidt for sene

Fra : Hanne L

Dato : 28-08-01 14:09

Den lidt for sene skrev i en meddelelse news:3b8b8760$0$243$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej

> [...]
> for mig og hun havde noget mere "udholdenhed" kunne det muligvis være en god

Først vil jeg sige, at du langtfra er den eneste, der ikke kan
komme ved almindeligt samleje. Det er der en del mænd,
der ikke kan.

Jeg synes, det er synd, at det er blevet så stort et problem
for dig og din kæreste. Kan I ikke i stedet for nyde samlejet
og så acceptere, at det altså er sådan, du fungerer?
At du er nødt til at gøre dig færdig ved at onanere. Og så
lade være med at lade selve samlejet vare så længe, at
det gør ondt på hende? For det er svært at finde lysten igen,
hvis det først gør ondt.

Jeg ved ikke, hvordan din kæreste har det, men jeg selv
bliver ophidset ved at se min kæreste onanere. Har hun
det på samme måde, hvis I kommer udover at fokusere
på det som et problem, kan det bruges som en del af den
seksuelle leg.

Der er jo ikke andre opskrifter på, hvordan man _skal_
få orgasme/udløsning end dem, man selv opfinder *SSS*.

> [...]
> bestemt intet. Og hun er ikke bange for at jeg kommer i munden på hende -
> hun bliver træt i kæberne inden jeg er tæt på at komme.

Hun kan jo sutte, indtil det liver for meget for hende. Så har
I begge nydt det indtil da, men slipper for både smerter og
frustrationer ved at stoppe på det rigtige tidspunkt, hvorefter
du selv tager over.

Venlih hilsen
Hanne L

PS
Er du sød at tænke over din klippe- og citatteknik.
Klip det væk, du ikke svarer på, og svar under det, du citerer.

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 29-08-01 07:09

"Den lidt for sene" <thomas180573@hotmail.com> skrev i en
> [...]
milere grad
> for mig og hun havde noget mere "udholdenhed" kunne det muligvis

Har du lyst til at prøve at ændre din upraktiske tilstand ad
mental vej - så mail mig direkte. Jeg arbejder med visualiseringer
og er healer.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Sott

Dato : 06-09-01 18:51

Hej Thomas (?) :0)

"Den lidt for sene" <thomas180573@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er blevet til noget jeg og min kæreste ikke længere nyder, idet det ofte
> ender i lange diskussioner om hvorfor jeg ikke kan performe normalt

Jeg bliver ked af det på dine vegne. Hvorfor skal det at du
er lang tid om at komme gøres til et problem? Hvorfor skal
det resultere i lange diskussioner?

Sex er et af de steder, hvor jeg selv oplever at accept og
forståelse er enormt vigtigt. Jeg ville have det forfærdeligt
med min seksualitet, hvis min kæreste på en eller anden
måde blev irriteret eller skuffet eller lignende.

> og om at
> hun for ondt efter et stykke tid.

Jamen, så kunne hun jo selv hjælpe/afhjælpe en stor del
af problemet -simpelthen ved at gøre det på en måde, så
det ikke ender med at gøre ondt på hende. Og ved at
indføre afveksling osv.

> Hun sutter mig en gang imellem og jeg nyder det meget
> men igen er jeg for langsom til den "afskydende" fase -

Du er ikke for langsom, du er dig.
Og at sutte pik er ikke (for mig i hvert fald) et spørgsmål
om at fyren partout skal komme, og heller ikke et spørgs-
mål om hvor lang tid det tager. Det er sjovt, det er dejligt,
det er en nydelse i sig selv - det er leg - frækt og lækkert.
Jeg kan faktisk også godt lide at lege på den måde, med en
slap pik - den er vildt blød og lækker og lige til at nappe i
og slikke og nulre og.... puha - jeg er vist overtræt og...
et eller andet...

> erektionen i sig selv fejler
> bestemt intet. Og hun er ikke bange for at jeg kommer i
> munden på hende - hun bliver træt i kæberne inden jeg er
> tæt på at komme.

Og nogle kommer aldrig på den måde, og nogle kommer
i det hele taget slet ikke sammen med en kvinde - ikke alle
mænd er lige "nemme" på det område. Hvorfor skal det
gøres til et problem?

Jeg er også lang tid om at komme, og sådan er det bare -
det er jo ikke noget jeg lige kan ændre. Jeg ville virkelig
blive ked af det, hvis min evt. kæreste ikke kunne lade
mig være mig, også/i særdeleshed på det område. Jeg ville
ende med at føle mig presset, blive trist og føle en form for
stress - jeg ville få sværere og sværere ved at slappe af, og
så ville det nok gøre det sværere for mig at komme.

Kunne I/hun ikke bare nyde, at du kan tilfredsstille hende
og så så hurtigt, og kunne hun ikke nyde, at hun kan tirre
dig, drille dig og lege med dig så dejligt længe...
Hvorfor ikke fokusere på de positive elementer i det, og
lade det give dig en god, stærk fornemmelse af - at du nu
engang bare er dig, og det er ok...

Jeg udtaler mig nok lidt stift, fordi jeg selv har oplevet
at dels min appetit på sex og dels det at jeg havde svært
ved at komme - blev gjort til et problem. Det er altså bare
så... skuffende og nedslående og ødelæggende for en.

Jeg har så fået lettere ved det med tiden - nok også fordi
jeg vil have lov at ha' det sådan - og så slapper jeg langt
bedre af, og kan nemmere give mig hen i nydelse (det er
jeg altså ved at blive ret god til *smiler glad*)

Nå, det var så lige mine tanker i den forbindelse...

Jeg synes forresten også en dejlig pik kan nydes med øl og
lignende væsker i munden - uhmmm... jeg forestiller mig,
at det føles vildt godt, med sådan en dejlig, kølig væske
omkring pikken og så bliver det langsomt varmet op, mens
tungen driller og pirrer og smager og leger... altså én af de
ting jeg ville prøve, hvis jeg var mand - det var at få suttet
pik (hvis det er i nærheden af at være lige så godt som at
blive slikket - så er det dælme lækkert *S*)

Arj - jeg trænger vist til at koldt bad *suk*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 28-08-01 15:42

Den lidt for sene <thomas180573@hotmail.com> wrote:

> [...]
> dette - i alle andre henseender fungerer vi perfekt sammen og jeg elsker min

Flere ting:
Hvis du har stor nydelse ud af samlejet, er det ikke nødvendigt med
udløsning hver gang.
Jeg har ikke selv været ude for kvinder, der ikke kunne fortsætte efter
en orgasme. Det er nok vigtigt, at du holder en pause efter hendes
orgasme(r), at du ikke kører for hårdt på i samme stilling hele tiden,
men varierer med passende mellemrum.
Nogle stillinger kan give hurtigere udløsning, f.eks. bagfra. (I kunne
jo også gøre det analt!!! Så bliver vagina ikke belastet :)
Du kan også få hende til at tage fat om roden af penis under samlejet,
det skulle også give mere ophidselse
Måske er det er det vigtigt at komme ud af den rutine, hvor sex blot
drejer sig om at begge parter får et stk. udløsning hver. Sæt nydelsen,
sanseligheden og kærligheden i højsædet.

--
hilsen claus

Fra : Knold

Dato : 28-08-01 21:17

"Den lidt for sene" skrev i en meddelelse

Hej med dig

> [...]
>
> Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan komme hurtigere?
>
> Jeg har "historisk set" haft besvær med at komme ved samleje - det er

Det er en svær situation I er havnet i, men du er ikke alene med det
problem. Det løser selvfølgelig ikke problemet, men følgende råd
kan måske.
Mens I har samleje så skal din kæreste stimulre din anus med en finger,
dette vil øge din gennerellestimulation, og gøre din anus klar til
det rådet går ud på:
Når hun er ved at komme eller umiddelbart efter, skal hun forsigtigt,
men meget konsekvent trykke en finger så langt op i din anus som hun kan.
Du vil sandsynligvis komme med et brag.
En gang for mange år siden udsatte en kvinde, der havde meget let ved
at komme mig for denne behandling. Hun fortalte bagefter at det, havde
hun lært sig at gøre, netop fordi hun kom så let, at de fleste fyre,
hun havde været sammen, med kunne meget længere end hende.

Venlig hilsen
Knold

Fra : Dan Andersen

Dato : 29-08-01 07:54

Hej,

> [...]
> hun lært sig at gøre, netop fordi hun kom så let, at de fleste fyre,
> hun havde været sammen, med kunne meget længere end hende.

Jeg må lige anbefalde at bruge noget glide cream ved siden af, så køre det
hele meget letter.

Mvh.

Dan Andersen