Hvordan laves en stor fed centreret oversk~
Fra : JJ

Dato : 27-08-01 11:04

Hej jeg sidder og prøver at lave min første hjemmeside, men
hvordanlaves en overskrift der er centreret, fed og stor, når jeg
prøver kan jeg kun få den til at blive fed og stor eller
almindelig og centreret.

Mvh Jonas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mads United

Dato : 27-08-01 11:17

"JJ" <bonogo@sol.dk> wrote in message news:9md5v6$h47$1@sunsite.dk...
> Hej jeg sidder og prøver at lave min første hjemmeside, men
> hvordanlaves en overskrift der er centreret, fed og stor, når jeg
> prøver kan jeg kun få den til at blive fed og stor eller
> almindelig og centreret.
evt :

Fra : JJ

Dato : 27-08-01 11:16

Mads United wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> evt :

Hvorfor virkede det ikke med denne kode:

forsøgsside</h1></b></p>

Fra : Mads United

Dato : 27-08-01 11:29

> Hvorfor virkede det ikke med denne kode:

> forsøgsside</h1></b></p>

det er nok noget med forskellen på et p og et div tag, men det vil jeg ikke
gøre mig klog på, søg evt. på google.com om det... eller spørg på
eksperten.dk

jeg kan desværre ikke give konkret svar, men det er der sikkert et andet
klogt hoved der kan =)

Fra : JJ

Dato : 27-08-01 11:27

> [...]
> eksperten.dk
>
> jeg kan desværre ikke give konkret svar, men det er der sikkert et andet

Ok men tak for hjælpen det virker ihvertfald nu ;)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-08-01 13:34

<b> er ikke et bloklevel tag og kan derfor ikke indeholde <h1> som er
et bloklevel tag. Så rækkefølgen skulle have været:
<h1 align="center"><b>Velkommen til min første forsøgsside </b></h1>

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-08-01 19:55

Jens Peter Karlsen wrote:

> <b> er ikke et bloklevel tag og kan derfor ikke indeholde <h1> som er
> et bloklevel tag. Så rækkefølgen skulle have været:
> <h1 align="center"><b>Velkommen til min første forsøgsside </b></h1>

Og hvis vi skal gå i peditesser så bør man bruge
<h1 style="font-weight:bold">Velkommen til min første forsøgsside </h1>
da <b> er depricated (er det ikke sådan det hedder?)
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : J.C. Voss

Dato : 28-08-01 02:49

Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac> wrote:

> da <b> er depricated (er det ikke sådan det hedder?)

Jo, på danglish. Tror det hedder, at <b> frabedes på DK.

--
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |