Matrix II
Fra : Per Nielsen

Dato : 27-08-01 10:54

Læste igår i Berlingerens M/S, at optagelserne til en Matrix II skulle
starte her til efteråret. Nogle, som kan bekræfte dette ?

Later,

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 27-08-01 13:04

"Per Nielsen" <neversend@me.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Læste igår i Berlingerens M/S, at optagelserne til en Matrix II skulle
> starte her til efteråret. Nogle, som kan bekræfte dette ?

Hej,

Ifølge imdb (http://us.imdb.com/Details?0234215) er de allerede gået i gang
med at filme.

(og i rollelisten kan man se at Agent Smith er blevet opgraderet til
version 2.0 ;))

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk/

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-08-01 14:13

Nezar Nielsen wrote:
>Hej,
>
>Ifølge imdb (http://us.imdb.com/Details?0234215) er de allerede gået i gang
>med at filme.
Tak for tippet. Den glæder jeg mig til 1'eren er totalfed...

>(og i rollelisten kan man se at Agent Smith er blevet opgraderet til
>version 2.0 ;))
Det er sgú humor *lol*

Later,

Fra : tp

Dato : 27-08-01 15:02

Jeps, en toer i 2002 og en 3'er i 2003...

Er der andre end mig der synes at det er synd at forsætte med filmen? Jeg
mener, det der gjorde Matrix til en god film, var at den formåede at trække
tæppet væk under publikum mht. hvad der er virkelighed og hvad der er
fiktion (computerskabt). Nu er DET ligesom afsløret, -kan 2eren og 3eren
blive andet end end en hyldest til en almægtig Neo-figur (naturligvis efter
at han får lov til at forsvare Zion...)

--tp

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 27-08-01 15:26

"tp" <herinde@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> fiktion (computerskabt). Nu er DET ligesom afsløret, -kan 2eren og 3eren
> blive andet end end en hyldest til en almægtig Neo-figur (naturligvis

At din fantasi ikke rækker længere er jo ikke det sammen som at forfatterens
heller ikke gør.
Jeg har sle vlidt delte meninger om det. Da Matrix vistnok oprindeligt er
tænkt som en trilogi, så kan det jo godt være at der kan komme noget
fornuftigt ud af det. Men hvis at de to efterfølgere ikke kan leve op til
den første, så vilel det måske have væreet bedre at lade første stå for sig
selv, hvilket den jo gør udmærket. Men det kan jo lade sig gøre at skabe en
trilogi som gør sig bedre i sin helhed. Det er bare lang tid siden sidst.
Når det kommer til stykket så finder jo først ud af det når det er "for
sent", og der skal nok være delte meninger om det til den tid også.

Joakim

Fra : tp

Dato : 27-08-01 19:02

> At din fantasi ikke rækker længere er jo ikke det sammen som at
forfatterens
> heller ikke gør.

Du skal nok komme langt med den tone. Du er desuden så forsigtig i dine
argumenter, at du praktisk talt intet siger.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-08-01 19:24

tp wrote:

> Du skal nok komme langt med den tone. Du er desuden så forsigtig i dine
> argumenter, at du praktisk talt intet siger.

Skal vi nu ikke lige vente med at dømme filmen til vi i det mindste har
set teaser traileren? Joakim har jo ret. Du mangler fantasi til at
forestille dig en god historie der fortsætter hvor The Matrix slap, jeg
mangler også fantasi til at forestille mig det, men jeg regner med at de
kære wachowsky-brødre styrer det show.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 28-08-01 07:31

> forfatterens
>
> Du skal nok komme langt med den tone. Du er desuden så forsigtig i dine
> argumenter, at du praktisk talt intet siger.

Huh!? Det mærkelige her er, at du finder det fornærmende, at nogen antyder,
at brødrene Wachowski skulle have en bedre fantasi, end du har.

Og dén tone skal du nok komme langt med.

Fra : tp

Dato : 28-08-01 11:34

> forfatterens

> Huh!? Det mærkelige her er, at du finder det fornærmende, at nogen
antyder,
> at brødrene Wachowski skulle have en bedre fantasi, end du har.

Typisk Sci-fi fantisme. Her prøver man at starte en debat...

Det jeg sagde var: jeg spår at toeren og treeren bliver væsentligt under det
niveau, etteren fremlagde. Dette var ud fra en betragtning af, at en
væsentlig del af grunden til at etteren virkede, var netop overraskelsen (og
så Neos kamp mod sig selv for at opstige til en slags superhelt). Den
baserer sig meget tungt på én ide som så allerede er fyret af, og en
konflikt, der ikke kan gentages (med mindre man skifter hovedperson).
Handlingstwists har ikke været helt ualmindelige i 90ernes film, men prøv at
forestille jer en fortsættelse til Seven, Usual Suspects, American Beauty
osv.

Spørgsmål: Er der nogen anden vej for Neo end at opstige som den store
revolutionshelt, og redde menneskene (og Zion) fra deres fangenskab, og vise
dem den sande vej. (Hvem minder dette jer om.) Har vi set det før?

Jeg vil ikke udelukke at vi ser nogle fantastiske effekter (det bliver de
vel nød til) og måske også nogle OK film. Prøv at skriv hvad i selv tror det
ender med i stedet for at kritisere mig. Mangen en god instruktør har fejlet
i forøget på at lave toere, og det kan jo være at de elskede brødrene W. vil
ligeså. Jeg siger bare, at sandsynligheden taler for det.

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 28-08-01 11:51

> Typisk Sci-fi fantisme. Her prøver man at starte en debat...

Og du kritiserer min tone?

> [...]
at
> forestille jer en fortsættelse til Seven, Usual Suspects, American Beauty

Jeg vilel ALDRIG sammeligne de film du nævner med The Matrix. Matrix er
først og fremmest en Action film, og det er ingen af de andre du nævner. Så
den holder altså ikke.

> [...]
vise
> dem den sande vej. (Hvem minder dette jer om.) Har vi set det før?

Du har jo altså åbenbart ikek fantasi til at forestile dig andet, som jeg
også skrev først. Jeg har heller ikke, elelr det vil sige, jeg har ikke
engang tænkt over det. Det lader jeg nemlig forfatterne/instruktøerne om.
Jeg gider slet ikke kritisere en film, de knap nok er begyndt at optage
endnu.

> [...]
vil
> ligeså. Jeg siger bare, at sandsynligheden taler for det.

Men det lyder som om du allerede har udelukket at der kan blive tale om en
nogelunde original og god handling. Og det endda udelukeknde på baggrund af
din egen begænsede fantasi til hvad der skal ske næst. Ja mange har fejlet,
men der er også nogel for hvem det har lykkedes.
Debatten er da interesant, og jeg er da også intereseret i at høre mulige
plot teorier. Jeg kan også godt selv have min tvivl om efterfølgerne kan
leve op til den første, men jeg vil altså lade tvivlen komme dem tilgode, og
vente med at dømme filmenes kvalitet til jeg ved lidt mere om dem ,eller
måske endda har set dem selv.

Joakim

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-08-01 13:08

tp wrote:
[snip en masse]
> [...]
>i forøget på at lave toere, og det kan jo være at de elskede brødrene W. vil
>ligeså. Jeg siger bare, at sandsynligheden taler for det.
Jep! Men det kan jo alligevel godt være der vil være overraskelser
(jeg har ikke fantasi til at se et for mig, men hvem ved hvad foregår
i hovedet på brdr. W.). Nogle af de film der IMO kunne holdes oppe var
Alien 1-3. 4'eren er FOR langt ude. OK - indrømmet det var småt med
overraskelserne og plottene, nok mest i 3'eren. 2'eren var helt klart
en naturlig opfølger til 1'eren, og hvor også klart den fedeste af
alle 4.

Så fordi det ikke kan lykkedes for nogle
manuskriptforfattere/instruktørere at lave opfølgninger, der holder,
kan det jo være at brdr. W. har et eller andet i ærmet, som holder ?

Later,

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 28-08-01 18:13

"tp" <herinde@yahoo.dk> wrote in message

> antyder,
>
> Typisk Sci-fi fantisme. Her prøver man at starte en debat...

Faktisk prøvede du at afslutte debatten ved at sige: "Jeg ved hvorfor Matrix
var et hit, og hvorfor succesen ikke kan gentages. Basta.". Og nu bliver du
mopset over at folk fortsætter debatten ved at vove at påstå, at du måske
tager fejl.

> [...]
> baserer sig meget tungt på én ide som så allerede er fyret af, og en
> konflikt, der ikke kan gentages (med mindre man skifter hovedperson).

Helt uenig. Jeg ville være blevet overrasket, hvis Neo _ikke_ havde været
den Messias-lignende frelser. _Det_ hvade været en overraskelse. Filmen
originale tanke (spoiler jeg her? pyt!) er, at den verden Neo tror på ikke
er virkelig. Og den tanke kan bære flere vinkler end "Frelseren vil komme og
udfri menneskeheden"-historien i etteren. Toppede Biblen med juleevangeliet?

Det der pisser både mig og Joakim lidt af her er, at du er arrogant nok til
at sige: "Jeg kan ikke forestille mig en helt frisk historie i samme
univers, så Wachowski-brødrene kan heller ikke." Det kan vise sig, at de
faktisk ikke har noget nyt at byde på. Men du har ikke ført noget særlig
medrivende bevis endnu. Kort sagt: du minder mig om folk, der samler en
Rubik's Cube op, vrider på den i to dage uafbrudt og derefter kaster den væk
og siger: "Den er der fand'me aldrig nogen der løser."

IMHO lykkedes "Matrix" især som actionfilm. Den tilførte genren et nyt
formsprog, eller finpudsede ihvertfald et sprog, som ikke havde fundet et
mainstreampublikum endnu.

Så spørgsmålet er snarere, om Wachowskierne evner at hive kaniner op af
effekthatten, der blæser folk ned af stolene på samme adrenalin-pumpende
måde. Hvilket selvfølgelig også vil være spildte kræfter, hvis historien
ikke følger med. Det er klart, at hvis Wachowski-brødrene ikke har mere at
byde på end "Matrix - nu med 20% vildere effekter", så vil filmen skuffe.
Men sikkert stadig sælge. En ny og nok så god historie vil faktisk muligvis
ikke være nok. De risikerer så stadig, at folk går fra biografen og siger:
"Historien var fed nok, men filmen var ikke så vildt et rush som etteren."

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 29-08-01 09:48

"Lasse Rimmer" <lasse@evilpandaMENIKKEDETHER.dk> wrote in message
> Faktisk prøvede du at afslutte debatten ved at sige[...] vildt et rush som
etteren."

JEg vil blot tilslutte mig og sige at det var det jeg ville have sagt, hvis
jeg kunne finde ud af at formulere mig. Det var som om ordene var taget ud
af min mund, omformuleret, præciseret og sat sammen på en bedre måde, for
derefter at blive nedfældet til ovenstående indlæg i dk.kultur.film. Tak til
Lasse for det.

Joakim

Fra : tp

Dato : 29-08-01 15:29

> Det der pisser både mig og Joakim lidt af her er...

Sikke mange følelser I lægger i dette emne. Jeg må hellere lade jeres
hellige ko være i fred i stedet for at piske en stemning op (man skulle tro
at det var verdensfreden vi diskuterede). Men nu kom der da endelig nogle
bud på banen (efter 7-8 indslag!). Har I nogen sinde hørt om at sætte en sag
på spidsen for at skabe debat?

KH. tp

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 29-08-01 16:52

tp wrote:

> [...]
> bud på banen (efter 7-8 indslag!). Har I nogen sinde hørt om at sætte en sag

Person 1: Jeg siger nu noget dumt
Person 2: Hey Person 1, det du sagde var dumt.
Person 1: Årh ja slap lige af, hvorfor går du amok, *snøft*.

Fordel selv rollerne.

Nå ja, forresten tror jeg da sagtens man kan bygge videre på
Matrix-historien. Det univers der blev bygget op i 1'eren virker da
rigelig rummeligt til flere fortællinger.
--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 28-08-01 20:43

> [...]
trække
> tæppet væk under publikum mht. hvad der er virkelighed og hvad der er

Well, hvis man har set Dark City, der udkom i 98, så var historien i
Matrix(der udkom i 99) jo egentligt ikke så fandens nyskabende..

Man kan nærmere tale om ripoff, hvilket faktisk var det jeg sad at tænkte da
jeg så Dark City for første gang(så den efter jeg havde set Matrix) - Det
kan selvfølgeligt godt være at de to helt tilfældigt ligger meget tæt opad
det samme emne og udkom på ca. samme tidspunkt, men det kunne da være sjovt
at finde ud af at en af dem virkeligt havde sin inspiration fra manuskriptet
til den anden eller lign. :)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk/

Fra : s.larsen

Dato : 27-08-01 13:14

der bliver vel et problem eftersom Aaliyah lige er styrtet ned med et fly og
er død..
hun skulle ha haft en central rolle i filmen...

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 27-08-01 16:20

s.larsen skrev:
> der bliver vel et problem eftersom Aaliyah lige er styrtet ned med et
fly og
> er død..
> hun skulle ha haft en central rolle i filmen...

Der er vel andre unge, smukke skuespillere i verden, der kan overtage
hendes rolle?

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : s.larsen

Dato : 27-08-01 18:01

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message
> fly og
>
> Der er vel andre unge, smukke skuespillere i verden, der kan overtage
> hendes rolle?
>
> --
NEJ,. overhovedet ikke ,. det kan der ALDRIG blive tale om!!..

...selvfølgelig kan de finde andre-.. jeg mener heller ikke at hun udgjorde
noget så specielt at filmen ikke kunne laves men den bliver forsinket uanset
hvor mange og hvor smukke andre skuespillere er..

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 28-08-01 06:50

Og hvem er det nu lige det er?? Har sgu aldrig hørt om hende.. *G*

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-08-01 09:16

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com>
[om Aaliyah]
> Og hvem er det nu lige det er?? Har sgu aldrig hørt om hende.. *G*

Det siger nok mere om dig end om hende, "Drømmefyr".

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 28-08-01 14:19

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message
> "*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com>
> [om Aaliyah]
> Det siger nok mere om dig end om hende, "Drømmefyr".

Synes du selv det besvarer mit spørgsmål?

Ja.. Jeg kan godt gætte at hun er skuespiller..
Ja.. Jeg kan godt læse at hun havde en rolle i filmene...
NEJ.. Dette siger stadig intet om hvem hun er... Jeg kan umuligt være den
eneste som aldrig har hørt om hende før.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-08-01 14:37

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> writes:

> [...]
> NEJ.. Dette siger stadig intet om hvem hun er... Jeg kan umuligt være den
> eneste som aldrig har hørt om hende før.

Og hvad er det så at vi andre skal gøre ved det, som du ikke selv
gider gøre ved at checke IMDB?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Plej omgang med vise, så bliver du vís,
The RockBear. ((^)) den, der omgås tåber, går det ilde."

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 28-08-01 16:04

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Og hvad er det så at vi andre skal gøre ved det, som du ikke selv
> gider gøre ved at checke IMDB?

Og IMDB er????????

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 28-08-01 16:14

....uundværlig. Og findes på den chokerende adresse www.imdb.com

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-08-01 16:13

> Og IMDB er????????

IMDB er din ven.

Alt hvad der er værd at vide om film og skuespillere står der.

www.imdb.com
--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-08-01 09:03

DrømmeFyren wrote:
> [...]
>NEJ.. Dette siger stadig intet om hvem hun er... Jeg kan umuligt være den
>eneste som aldrig har hørt om hende før.
Det er du heller ikke Jeg ved det heller ikke (se indlæg
andetsteds i tråden)....

<inroni on>
Men nu har du lært, at du skal bruge min. 2 timer på at søge nettet
igennem, før du overhovedet *kan tillade dig* at spørge om hvem en
given skuespiller/-inde er i en NG, som hedder
!?!?!?....nårhja.....dk.kultur.film....   *lol*
<inroni off>

Later,

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 28-08-01 14:22

> "*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com>
> [om Aaliyah]
>
> Det siger nok mere om dig end om hende, "Drømmefyr".

Alternativt kunne du også have linket mig videre til denne besked

Fra : Stefan Holm

Dato : 28-08-01 14:49

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> writes:

> Alternativt kunne du også have linket mig videre til denne besked

Du kunne også have fundet den selv.

--
"There's never a flamethrower handy when you need it."

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 28-08-01 16:04

"Stefan Holm" <stefan@aub.dk> wrote in message news:uofp0cn1d.fsf@aub.dk...

> Du kunne også have fundet den selv.

Det gjorde jeg jo også.. Men først efter at jeg blev sninet til for ikke at
vide en hel masse om en mere eller mindre ukendt sangerinde/skuespiller..

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 28-08-01 16:21

*DrømmeFyren* skrev:
> Det gjorde jeg jo også.. Men først efter at jeg blev sninet til for
ikke at
> vide en hel masse om en mere eller mindre ukendt
sangerinde/skuespiller..

Mere eller mindre ukendt!? Hvilken sten har du sovet under!?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-08-01 16:19

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> writes:

> Mere eller mindre ukendt!? Hvilken sten har du sovet under!?

Klap nu lige hesten. Hun var ikke voldsomt kendt.
--
Peter B. Juul, o.-.o "This was bad grammar of course, but that is how beavers
The RockBear. ((^)) talk when they are excited; I mean, in Narnia - in our

Fra : Anders Houmark

Dato : 28-08-01 19:28

Peter B. Juul skrev i meddelelsen ...

>Klap nu lige hesten. Hun var ikke voldsomt kendt.

Hun var bare voldsomt lækker.

--
Anders Houmark

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-08-01 09:00

Peter Bjerre Rosa wrote:
>Mere eller mindre ukendt!? Hvilken sten har du sovet under!?
Den samme som mig, eftersom jeg bare heller ikke aner hvem hun er, hr.
bedreviden......

Later,

Fra : Lars Vadsholt

Dato : 29-08-01 11:49

> ikke at
> sangerinde/skuespiller..
>
> Mere eller mindre ukendt!? Hvilken sten har du sovet under!?

Jeg anede ikke hvem hun var før jeg hørte om flystyrtet på CNN. Og jeg har,
så vidt jeg ved, ikke sovet under en sten.

mvh
Lars

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 27-08-01 13:26

Per Nielsen <neversend@me.mail.dk> wrote:

> Læste igår i Berlingerens M/S, at optagelserne til en Matrix II skulle
> starte her til efteråret. Nogle, som kan bekræfte dette ?

Nej jeg kan ikke bekræfte en ...., men de har da flere gange udsat
projektet (først til december 2002 og nu til medio 2003), og nu hvor
Aaliya er faldet ned fra himlen, kunne man vel forestille sig at der
kommer yderligere forsinkelse på projektet - desværre.

Bemærk dog at dens status er sat til 'Filming' på
http://us.imdb.com/Title?0234215

MVH ANR

"Call this an unfair generalization if you must, but old people are
no good at everything."
-Moe Szyslak

Fra : Lars CA

Dato : 27-08-01 16:44

On Mon, 27 Aug 2001 14:25:40 +0200, anrNOTPART@OFMAILmac.com (Andreas
N Rasmussen) wrote:

> [...]
>kommer yderligere forsinkelse på projektet - desværre.
>
>Bemærk dog at dens status er sat til 'Filming' på

Optagelserne startede for over et halvt år siden, ihvertfald den del
der forgår i USA. Det fik naturligvis en del lokal mediedækning, da
flere motorvejsfrakørsler og andre veje var blokeret af politiet for
at holde nysgerrige væk.

En af mine gamle flammer arbejder som instruktør assistent på filmen,
men hende har jeg ikke fået meget information ud af I det hele
taget er hele projektet omgivet af en mur af tavshed, de gør alt hvad
de kan, for at ingen nyheder slipper ud omkring filmens handling.

Svjv er der ikke besluttet noget omkring Aaliyah's rolle i filmen, jeg
ved fra min veninde, at hun flere gange var til stede ved optagelserne
her, men det var alt hvad jeg kunne få at vide.

Lars
(San Francisco)

Fra : Eddi Delfin

Dato : 27-08-01 17:23

Jeg har hørt at 2'eren og 3'eren optages samtidig, kan det bekræftes???

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 27-08-01 17:40

Eddi Delfin skrev:
> Jeg har hørt at 2'eren og 3'eren optages samtidig, kan det
bekræftes???

Ja, det gør de, og det irriterer mig grænseløst.

Der er på en eller anden måde noget lumsk ved, at 3'eren skal ligge lunt
på producenternes hylde i et års tid, før vi får den at se. Samtidig vil
Wachowsky-brødrene ikke have mulighed for at høre på og lære af den
kritik, som 2'eren sikkert får. Der vil ikke være plads til pludselige
gode indfald. De vil heller ikke kunne gøre brug af den nye
computerteknologi, der uvægerligt er dukket op i løbet af året. Øv.

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 27-08-01 17:59

> [...]
> gode indfald. De vil heller ikke kunne gøre brug af den nye
> computerteknologi, der uvægerligt er dukket op i løbet af året. Øv.

At de filmer den (delvist) sammen med nummer to, behøver jo ikek at betyde
at den kommer igennem post production sammen med. Det kan da sagtens være de
venter lidt med at klippe den helt og indsætte effekter til lidt senere.
Ligesom de også kan gå tilbage og tage scener om eller skyde nye. Det er da
ike unormalt.

Joakim

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 27-08-01 18:02

Joakim Lauridsen wrote:

> "Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message

> At de filmer den (delvist) sammen med nummer to, behøver jo ikek at betyde
> at den kommer igennem post production sammen med.

Argh. Slået på målstregen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-08-01 19:33

Joakim Lauridsen wrote:

> Ligesom de også kan gå tilbage og tage scener om eller skyde nye. Det er da
> ike unormalt.

Faktisk ville det undre mig hvis de _ikke_ gjorde det.
Angående Aaliyah så var un sat på til både Matrix 2 og 3. Jeg må
indrømme at jeg ikke var begejstret for hendes præstationer i "Romeo
Must Die" så jeg håber da de skriver hende ud af Matrix 2 + 3 og finder
en anden.

Der er en del interessant om filmene på
<http://www.coronaproductions.com/films/details/matrix2.html>.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 27-08-01 21:38

Lars Hoffmann skrev:
> Jeg må indrømme at jeg ikke var begejstret for hendes præstationer
> i "Romeo Must Die" så jeg håber da de skriver hende ud af
> Matrix 2 + 3 og finder en anden.

Øh, du er med på, at hun er død, ikke? Jeg er ret sikker på, at hun ikke
er med i nogen af filmene. Hendes rolle er helt sikkert stadig, men
bliver afløst af en anden skuespiller.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-08-01 22:30

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Øh, du er med på, at hun er død, ikke? Jeg er ret sikker på, at hun ikke
> er med i nogen af filmene. Hendes rolle er helt sikkert stadig, men
> bliver afløst af en anden skuespiller.

Så vidt jeg har forstået har de allerede optaget en stor del af hendes
scener. Det er da muligt at de finder på at omskrive manuscriptet lidt
eller lave en digital udgave eller noget i den stil.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-08-01 23:39

Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac> writes:

> Så vidt jeg har forstået har de allerede optaget en stor del af hendes
> scener. Det er da muligt at de finder på at omskrive manuscriptet lidt
> eller lave en digital udgave eller noget i den stil.

Eller også sminker de Tommy Kenter, så han ligner hende og så spiller
han hendes scener.

Det er set før.

--
Peter B. Juul, o.-.o Dyt, hvis du er Mel B. (fra Spice Girls)
The RockBear. ((^))

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-08-01 07:18

>Peter B. Juul wrote:
>Eller også sminker de Tommy Kenter, så han ligner hende og så spiller
>han hendes scener.
>
>Det er set før.
Det var sgú ellers et seriøst indlæg det her....(no offense)

*lol*

Later,

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-08-01 07:34

neversend@me.mail.dk (Per Nielsen) writes:

> Det var sgú ellers et seriøst indlæg det her....(no offense)

Det _var_ et seriøst indlæg. Det kræver lidt fortolkning, ja, men
seriøsiteten fejler ikke noget.

HVis Nordisk Film kan erstatte Poul Bundgaard på den måde, så kan
Hollywood X også erstatte hende der Alien.

--
Peter B. Juul, o.-.o På Usenet er en enkeltimplikation ækvivalent med en
The RockBear. ((^)) dobbeltimplikation.

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-08-01 08:01

Peter B. Juul wrote:
>Det _var_ et seriøst indlæg. Det kræver lidt fortolkning, ja, men
>seriøsiteten fejler ikke noget.
>
>HVis Nordisk Film kan erstatte Poul Bundgaard på den måde, så kan
>Hollywood X også erstatte hende der Alien.
Jeg havde godt lidt på fornemmelsen, hvor du ville hen med indlægget.
Umiddelbart virkede det bare lidt...hmmm...'sjovt'.

Intet ondt ment med mit svar..du ved...(no offense) og en *lol*.

Later,

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 27-08-01 18:01

Peter Bjerre Rosa wrote:

> bekræftes???
>
> Ja, det gør de, og det irriterer mig grænseløst.

[SNIP: kritik]

> De vil heller ikke kunne gøre brug af den nye
> computerteknologi, der uvægerligt er dukket op i løbet af året. Øv.

Det kunne vel tænkes at de venter med al CGI-halløjet til senere selvom
filmen skydes nu?

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 28-08-01 06:49

"Per Nielsen" <neversend@me.mail.dk> wrote in message
> Læste igår i Berlingerens M/S, at optagelserne til en Matrix II skulle
> starte her til efteråret. Nogle, som kan bekræfte dette ?

Jeg har hørt at de skyder 2'eren OG 3'eren samtidig, for at minimere
omkostningerne..

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-08-01 16:28

"*DrømmeFyren*" wrote:

> "Per Nielsen" <neversend@me.mail.dk> wrote in message
>
> Jeg har hørt at de skyder 2'eren OG 3'eren samtidig, for at minimere
> omkostningerne..

Joel Sivler (producer på Matrix I, II og III) har udtalt:
"It's just it's an enormous project," Silver told the website. "It's a
staggering project. There's so much dealing with it, it's unbelievable,
and they just need time to finish both movies, because we're shooting
them as one big movie. It's not back to back. It's one movie, so they'll
finish shooting it, and then they'll take the time to finish the
movies." [Scoops sent in by '5 Minutes', 'Fixxer', 'Internet 24-7',
Kevin Moore, Gerald Grant, Josh G., David; originally appeared on Sci-Fi
Wire.]
kilde: <http://www.coronaproductions.com/films/details/matrix2.html>