Uploader de samme filer igen og igen og ..~
Fra : Klaus Madsen

Dato : 27-08-01 08:27

Jeg arbejder med fp2000.

Når jeg uploader mit websted, bliver den ved med at uploade de samme filer
igen og igen.

Jeg syntes ellers ikke at det skete tidligere, men det tager jo en hulens
tid hele tiden at skulle uploade det samme igen og igen.

Er der en løsning på det?

mvh Klaus

ps: vil du send besked når du har svaret i nyhedsgruppen, på forhånd tak.

Fra : Bare Figowitz

Dato : 27-08-01 10:07

"Klaus Madsen" <klma@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg arbejder med fp2000.
>
> Når jeg uploader mit websted, bliver den ved med at uploade de samme filer
> igen og igen.

Sikkert fordi du bruger FrontPages indbygget Publish funktion og ikke ligger
på en server med FrontPage Extension installeret.

> Er der en løsning på det?

Ja. Brug et FTP program i stedet. F.eks. WS_FTPLE. Er freeware i Light
versionen.
Seneste version er 5.08 og kan hentes fra Tucows eller direkte hos
udvikleren : http://www.ipswitch.com

> ps: vil du send besked når du har svaret i nyhedsgruppen, på forhånd tak.

Ja ja ja.

--
- Bare hilsner fra Figowitz -
- som også skal have lavet Websiden færdig -

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-08-01 13:20

Sæt kryds i "Changed pages only".