Fil- og udskriftsdeling i Windows ME!
Fra : Claus Edske

Dato : 26-08-01 23:12

Hej nyhedsgruppe

Jeg har et mindre problem med min netværkskonfiguration. Jeg kom ved en
fejltagelse:), til at slette serviceprogrammet fil- og udskriftsdeling i
Windows ME, jeg kan simpelthen ikke få installeret det igen, har prøvet alt,
slettet netværkskortet, pillet det ud og isat det igen.

Er der en der kan hjælpe mig?

Mvh

Claus

Fra : Isak Lyberth

Dato : 27-08-01 22:31

Mit normale forslag i sådan en situation er:
Fjern Windows ME og sæt et andet system på, det er næsten lige meget
hvilket, bare et andet.
Men jeg skal nok lade være med at komme med det forslag her.
Har du prøvet at fjerne alt i netværks indstillingerne?
Også modem og TCP/IP?
Det plejer at virke

Hilsen Isak

Fra : Polle

Dato : 01-09-01 12:32

Hej Claus
Først vil jeg lige sige, at du ikke skal lytte til Isak (mærkelig
navn)...tror han er perker !!. Dernæst vil jeg foreslå din, at køre
systemgendannelse fra et tidspunkt, som selvfølgelig ligger før tidspunktet
hvor du slettede disse. Jeg kan ikke garantere dette virker, men hvis ikke,
så skal du fjerne alle protokoller, klienter og evt. netværk via modem i
"tilføj/fjern". Genstart og installer netværk via modem igen og diverse
netværks komponenter, så er jeg sikker på, at det nok skal poppe op igen. ME
er verdens 2. bedste styresystem, overgås kun af W2K.

Og husk: "Danmark for danskere"

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-09-01 16:46

On Sat, 1 Sep 2001 13:31:53 +0200, "Polle" <epost@esenet.dk>