Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigste CR2-batteri?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-08-01 18:46

Hejsa!

Hvor køber jeg billigst CR2-batterier?

Jeg har fundet dem til 49,00 på
http://www.web-shoppen.dk/Batteri-net/foto.htm

Mærket hedder GP, er det godt eller skidt?

Ellers er der CR2-batterier på http://www.batterier.dk/foto.htm til
59,95

Hos den nederste butik er prisen med fragt, det er den ikke hos den
øverste - der skal ligges 18,- til.

Anbefalinger/erfaringer?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 27-08-01 10:48

Hej Lasse

Jeg har et del gange købt hos
http://www.web-shoppen.dk/Batteri-net/foto.htm
uden problemer. De er hurtige til at lev. og varen er i orden . Kan varmt
anbefale dem.

VH
Per

Fra : Herbie

Dato : 28-08-01 22:38

Hej Lasse,

Prøv www.billigebatterier.dk

De har CR2 batterier til 31,25 og CR123A til 26,25

Fragt 19,- uanset ordrestørrelse

Venligst Herman

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-08-01 00:16

Herbie skrev:

>De har CR2 batterier til 31,25 og CR123A til 26,25

Tak til dem der har svaret.

Herman, er du ikke flink kun at svare på usenet - og ikke også på
mail. Læs evt. http://www.usenet.dk/netikette/cc.html

venligst,
Lasse Hedegaard