Total ny til HTML/cuteHTML mangler stor a.~
Fra : Niels Sørensen

Dato : 26-08-01 14:25

Jeg er lige startet med at programmere og jeg har været inde på
WWW.EKSPERTEN.DK, og der igennem fik jeg og vide at jeg kunne
downloade cuteHTML, og det har jeg nu gjort.
Jeg har endvidre et sted inde på denne link : www.html.dk
og skrevet noget ud og læst det igennem.

Problemet består nu i at jeg vil bruge CUTEHTML.

ER der en som kan hjælpe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : J.C. Voss

Dato : 26-08-01 14:39

Niels Sørensen <dcedata@worldonline.dk> wrote:

> Problemet består nu i at jeg vil bruge CUTEHTML.
>
> ER der en som kan hjælpe

Jeg forstår ikke helt hvad det er du vil...

--
Jonas @ 11°, 56° ------------------------------
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : Niels Sørensen

Dato : 26-08-01 14:39

Problem er stadig ikke løst.

Jeg har været inde på den side, men der står jo ikke noget om
cuteHTML

og det er det program som jeg ønsker at anvende..

// Niels

Fra : J.C. Voss

Dato : 26-08-01 15:23

Niels Sørensen <dcedata@worldonline.dk> wrote:

> Jeg har været inde på den side, men der står jo ikke noget om
> cuteHTML

Hvad er det for en side du snakker om?

Fra : Per Rasmussen

Dato : 26-08-01 15:27

Niels Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Problem er stadig ikke løst.
>
> Jeg har været inde på den side, men der står jo ikke noget om
> cuteHTML

JEG er heller ikke helt klar over hvad du mener, men jeg gætter
gerne, og hvis du havde forventet at der stod noget præcis om
cuteHTML, så er det klar du er blevet skuffet, men sagen er jo
den at de koder som du finder på html.dk/tutorials de går jo igen
og igen fra program til program. Så enten må du finde genveje til
koderne i cuteHTML, eller også er det bare igang med tasterne.

> og det er det program som jeg ønsker at anvende..

HVAD specielt er der ved cuteHTML siden du "absolut" vil anvende
det, jeg har prøvet de første 10 forskellige, og har egentlig et
par stykker som jeg er blevet meget glad for, men hvis cuteHTML
er noget særligt, så vil jeg da gerne prøve det.
Prøv evt at gå ind på http://www.tsw.dk og download webcoder 2,
det er også et godt program.

> // Niels

> - Pædagogiske tutorials på dansk