HJÆLP!!! min Chipley er væk :o(
Fra : Tommy Fer

Dato : 26-08-01 13:37

Hej NG...

Vores hankat på 17 uger er stukket af. FAktisk er det lykkedes ham at skubbe
et vindue op !! Hvor vi ikke var hjemme... Han har tidligere været ude og
gå, både i snor og alene, men altid under opsyn. Nu var det sådan at vi
først kom hjem i dag ved middagstid, og der var han væk... Vi har nu været
hele nabolaget igennem, og sat alle rollingerne til at lede efterham

Vi har haft ham i 5 uger, og nu er spørgsmålet så om han har en reél chance
for at finde hjem til os igen?

Han er endnu ikke kastereret, men det burde vel ikke betyde noget da han
ikke er kønsmoden endnu.

Håber ikke vi skal vente for længe på at Chip'sey kommer hejm... *snøft*

Tommy, Maria og måske Chip ....

Fra : Lucky

Dato : 27-08-01 21:17

pas på med at sige noget om den slags herinde.
du vil lynhurtig blive bedømt som uansvarlig fordi du tilfældigvis har en
klog kat der kan finde ud af så'n noget.
ikke at jeg mener det tvært imod for en kat er sin egen og kan ikke holdes
mod sin vilje.

Bente

Tommy Fer <tommyfer@fakseFJERNMIG.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9maqc4$18jt$1@news.cybercity.dk...

Fra : Nina El Falaki

Dato : 27-08-01 21:32

Sikke noget sludder Bente!!!!

Hej Tommy

Jeg håber du har fundet ham igen.

Sæt efterlysninger op alle vegne, i supermarkeder, på lygtepæle og i
opgange, spørg naboer, få nogle fornuftige børn til at hjælpe dig. Husk at
beskrive hvordan han ser ud, eller sæt et billede på efterlysningen.
Efterlys ham i lokalavisen og evt. i lokalradioen. Spørg dyrlæger, Falck,
politi og internater

Se efter i kældre og udhuse, han kan være lukket inde et sted.

Og fortæl os hvordan det går.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Tommy Nitz

Dato : 01-10-01 04:35

Nina El Falaki <cats@feca.dk> wrote in message
> Sikke noget sludder Bente!!!!

Nu ved jeg ikke om Bente skrev det for sjov eller ej, men jeg kan unægtelig
godt følge hende i det hun har skrevet....

Jeg følger meget med i gruppen og synes da det er godt at man kan få råd og
så videre herinde, MEN der er en 3-4 damer der åbenbart har nogle pegefingre
der trænger kraftigt til at blive luftet. Det lader til at I mener at I har
den helt rigtige indstilling til hvordan katte bør behandles, og hvis andre
katteejere kommer til at ytre at deres katte ikke får 100% samme kost,
legetøj osv osv som jeres, så er det 10 piskeslag.....

Jeg spurgte selv engang om kost og kom så til at fortælle at jeg hidtil
havde købt foder i Føtex (Whiskas) og så brød helvede løs og fik blandt
andet at vide at det dog var utroligt at der stadig fandtes folk der var så
dumme at de købte det foder (det er ikke ordret så lad være med at hænge mig
op på det)

Mit råd til jer er at, bliv ved med at giv de gode råd, men lad være med at
overfalde folk bare fordi de ikke opfører sig 100% som jer, ellers ender I
bare med at være jer 3-4 stykker tilbage i gruppen.....

Med venlige hilsener

Tommy Nitz

Fra : Ern Yoka

Dato : 27-08-01 21:24

"Lucky" <Tojdyr@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> klog kat der kan finde ud af så'n noget.
> ikke at jeg mener det tvært imod for en kat er sin egen og kan ikke holdes

*SUUUUUUUUUUUUUUUK*

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 27-08-01 22:13

> [...]
har en
> klog kat der kan finde ud af så'n noget.
> ikke at jeg mener det tvært imod for en kat er sin egen og kan ikke

Hvorfor så ironisk og negativ Bente .. ?

MVH Ami

Fra : Birgitte

Dato : 27-08-01 21:44

Hej Tommy
Åhhh hvor jeg føler med dig.
Go ting at få alle børnene til at hjælpe, men husk nu også, at et opslag her
og der med billede af Chip vil hjælpe meget.
Jeg krydser finger, hænder, arme, ben, fødder og tæer.
Held og lykke og lad os alle følge med i hvad der sker.
Mange miauuer fra Birgitte

DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 27-08-01 21:47

og selvfølgelig ud at kalde og rasle med madbøtten

MVH Tina

Fra : Tommy Fer

Dato : 27-08-01 22:32

Tak for alle tipsne....

Jeg har været ude med madbøtten, kørt nabolaget igennem på min cykel 2
millioner gange.... SUK holdte fri idag.. og ventede på ham!

Når men et lille plus... der er en kat der har gået ind i lejligheden og
spist al maden 2 GANGE!!! den ene var i nat mens vi sov... den anden var i
de 30 min, der gik mellem jeg kørte og min kæreste kom hjem... TYPISK... når
men om det er en anden kat.. det ved jeg ikke.... Håber det ikke!

mvh Tommy Fer

Der imorgen skal sætte 50 dugfrisk stykker papir med efterlysning op... Alle
med billede osv...

Fra : Kate

Dato : 27-08-01 22:38

Hej Tommy

Jeg håber bestemt i finder Chip. Desværre er der nogle af dem der er
for kloge til deres eget bedste.
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.