Kode til webkamera
Fra : Mogli

Dato : 26-08-01 12:36

Hej allesammen

Hvad er koden for at jeg kan få billedet ind på en html side fra mit
webkamera (Meget kontant spørgsmål) - Det er et Dexxa Webcam hvis det gør
nogen forskel.

På forhånd tak

Hilsen
Vester

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 26-08-01 12:47

In <9mamuu$13e1$1@news.cybercity.dk> "Mogli" <Bang.Vester@NOSPAM.vip.cybercity.dk> writes:

>Hej allesammen

>Hvad er koden for at jeg kan få billedet ind på en html side fra mit
>webkamera (Meget kontant spørgsmål) - Det er et Dexxa Webcam hvis det gør
>nogen forskel.

Og hvad har det med programmering.java at goere ? Sandsynligvis intet.
Spoerg i en webdesign nyhedsgruppe eller noget lign.

Mvh
Martin

Fra : Ole Kristensen

Dato : 29-08-01 10:45

Du tager helt fejl.
Der er mulighed for at man kan grappe live sreaming video og audio i
forbindelse med java og appletter.
Det du skal have fat i er JMF (Java media frameworks) Det giver dig et
udvidet sæt til java med nye metoder du kan kalde.
Her er det direkte link :
http://java.sun.com/products/java-media/jmf/2.1.1/download.html

Husk at vælge platform.
MVH
Ole Kristensen

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 30-08-01 00:37

In article <9mank3$105o$1@news.net.uni-c.dk>, tusk@daimi.au.dk says...
med programmering.java at goere ? Sandsynligvis intet.
> Spoerg i en webdesign nyhedsgruppe eller noget lign.
>
> Mvh
> Martin

Joe det har det da faktisk, hvis der efterlyses source kode til en
applet / servlet / bønne der kan levere dette?