Flasherkabel
Fra : Christina Vad & René~

Dato : 26-08-01 12:24

Da jeg ikke kan finde nogen i sønderborg området som har et tænker jeg på at
købe et selv, men så kom jeg til at tænke på hvad man sådan kan bruge det
til??

Kan man kun bruge det til at låse fonen op med eller kan man bruge det til
noget andet også??

Med venlig hilsen

Renè Madsen

Fra : Morten Jensen

Dato : 26-08-01 12:55

Hej!

Et flasherkabel er kun til at unlocke telefonen med...

Når man købet et sådant kabel, får man som regel også adaptere med så den
kan bruges til alle andre Nokia telefoner....

Hvis det kun er for at låse denne ene telefon op, kan det vist ikke svare
sig... Kablet koster herhjemme ca. 800 kr. men kan købes i udlandet for ca.
det halve..

Jeg bor i Kolding hvis jeg skal lave den for jer..

Morten
"Christina Vad & René Madsen" <baghus@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:9mam6b$30k$1@sunsite.dk...