bedste vejr til ørreder
Fra : JN

Dato : 25-08-01 20:37

Ofte bliver jeg spurgt, hvad det bedste vejr i sommerperioden til ørreder
er.

Altså både put&take-søer og diverse andre steder.

Hvad siger I ?

mvh Jakob Nielsen
Fahlbæk Sø - Put & Take
http://www.putandtake.dk

__

Fra : Henrik Møller

Dato : 25-08-01 21:44

Hej Jakob

Det bedste vejr er koldt vejr!!.. og det er jo ikke lige det vi har i
øjeblikket..

som det er nu er det morgen og aften der rykker... helst morgen hvis du kan
komme til det...

Og så selvfølgelig natfiskeri

vh
Henrik

Fra : Fie & Erik

Dato : 25-08-01 22:56

Hvad svarer du saå alle dem som spørger.

Fra : JN

Dato : 28-08-01 09:58

At varmt og lummert vejr normalt ikke er nær så godt som koldt vejr, altså
cirka det samme som Henrik Møller har svaret.

mvh Jakob

Fra : Tommy Jørgensen

Dato : 28-08-01 10:22

Hej

Det kan jo diskuteres i en evighed

Jeg har fanget ørreder i alt slags vejr på alle tidspunkter af døgnet, i
både P&T og på kysten. Men mit absolute favorit vejr er lige efter en
regnbyge, det er lige som det giver fiskene en ekstra appetit, det skader
heller ikke hvis bygen er med torden.

TMJ