Lyd i 8210
Fra : Gunnar

Dato : 25-08-01 20:17

Hvordan er lyden i Nokia 8210 ? Da den ikke er så stor,kunne det være
at det gik ud over lyden i højtaleren.Virker den infrarøde port sammen med
en lommepc ?

Mvh
Gunnar

Fra : Devast8or

Dato : 25-08-01 20:44

Lyden i min er helt udmærket. IR porten kan jeg ikke hjælpe med, har ikke
sat mig ind hvad den kan bruges til

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Karsten Vinding

Dato : 25-08-01 21:33

Gunnar wrote:

> Hvordan er lyden i Nokia 8210 ? Da den ikke er så stor,kunne det være
> at det gik ud over lyden i højtaleren.Virker den infrarøde port sammen med

Jeg er fint tilfreds med lyden i min 8210. Den er fint klar. Der er kun
noget støj fra senderen hvis man er langt væk fra en mast, men ikke
noget der har generet mig.

> en lommepc ?

Så vidt jeg ved (har aldrig prøvet det selv), skal PC'en bare have en
almindelig infrarød seriel port, og det rigtige software, så skulle det
køre.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.

Fra : Bobby

Dato : 25-08-01 23:14

Jeps, det gør den.