Det er så spændende.....
Fra : Praxis©

Dato : 25-08-01 12:19

Jeg fandt en annonce forleden dag, på en hunkat. Ægte perser med papirer.
Hun er 2 år. Sort og hvid, og ret kælen.
Jeg skal afsted efter hende om ½ time. Dvs. jeg skal jo lige se hende først,
og om vi kan li' hinanden. Men jeg regner bestemt med at tage hende med hjem
i aften.
Skulle bare lige dele det med jer, mens jeg venter utålmodigt på at min
chauffør kommer.

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Må Gud bevare mig i stille vand, i stormfuldt klarer jeg mig selv.
(Spansk ordsprog)
http://www.praxis_humor.subnet.dk
http://www.praxis_dyr.subnet.dk

Fra : Tumle

Dato : 25-08-01 12:38

"Praxis©" skrev d. 25-08-01 12:19 dette indlæg :
> [...]
> Venlig hilsen
> Pernille Lauridsen
>
> Må Gud bevare mig i stille vand, i stormfuldt klarer jeg mig selv.

Kære Pernille,

Jeg sidder og nikker genkendende imens jeg læser din tekst *SS* Det er
bare så spændende når man skal ud og finde en ny ven. Det er enormt
spændende at se hvordan katten er og om I to lige falder for hinanden
med det samme !! Jeg håber at du har hende med hjem i aften og at du
lige skriver hvordan det hele er gået...! Da vi skulle op til vores
venner i Silkeborg og hente vores killinger var vi også enormt spændte
og lidt nervøse for at få dem med hjem, fordi vi synes det var så synd
at de skulle skilles fra de andre søskende. Men det hele er gået
forbavsende let og næææsten smertefrit. Køreturen var nu det værste, men
med det samme vi kom hjem og satte kurven på gulvet, ja så kravlede de
ud og fandt madskålene og den bløde sofa. Det er bare så spændende det
hele !! Har du katte i forvejen ? Hvordan kan det være at de vil af med
denne fine dame ?

Kun gode tanker

Tumle, Pjuske og Mette

http://www.kandu.dk/

Fra : Praxis©

Dato : 25-08-01 22:11

Ja, det var spændende.

De skulle af med Chess (Katten) på grund af skilsmisse og ikke tilladelse
til dyr i ny lejlighed. Det var svært for dem at skille sig af med hende, og
endte med at alle havde våde øjne, undertegnet inkl..
På vejen hjem i bilen var det kanont varmt, så vi stoppede 3 gange og tilbød
Chess lidt at drikke.
Og da jeg kom hjem, skyndte jeg mig at gøre hendes egen bakke klar, og sætte
ud på badeværelset, hvor de andre 2 bakker står i forvejen. (Ja, jeg har oxo
andre katte) Og så satte jeg hendes transportkasse der ud og lukkede døren.
Så han hun tid til at akklimatiserer, og i ro og fred finde toilet, og mad
og vand. Inden hun skulle møde de andre misser.
Da hun havde forladt transportkassen og fundet et godt sted at ligge, tog
jeg kassen ind i stuen så de andre kunne gennemsnuse den, og på den måde få
et peg om hvem Chess er.
Og efter 1½ time lod jeg bare døren stå åben ud til badeværelset.
De har alle fået snuset til hinanden nu.....dvs. Chess ligger inde i den
hule der er ude på badeværelset og de andre har været henne og kigge ind.
Kun min dominerende hun kat, Gina, har hvæsset lidt af Chess og demonstreret
en enkelt gang, da Chess lige ville se sig lidt omkring.
Men ellers virker det til at alle tager det afslappet og roligt.

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-08-01 16:19

Praxis© skrev i meddelelsen <9m81jj$8ng$1@news.cybercity.dk>...
>Jeg fandt en annonce forleden dag, på en hunkat. Ægte perser med papirer.

Hvordan er det nu persere ser ud? er der ikke nogle som har link til et
billede af en?

--
Anders Houmark

Fra : Grit Wessel

Dato : 25-08-01 16:30

> Hvordan er det nu persere ser ud? er der ikke nogle som har link til et
> billede af en?

Hej Anders

Her er en side med perserbilleder:
http://home6.inet.tele.dk/divine/images/Billeder.html

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-08-01 17:59

Grit Wessel skrev i meddelelsen
<3b87c3e0$0$221$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Hej Anders
>
>Her er en side med perserbilleder:
>http://home6.inet.tele.dk/divine/images/Billeder.html

Mange tak!

Hæhæh sjovt, den allerførste ligner lidt en ugle :)

--
Anders Houmark