Automatisk forward til ny side
Fra : Augustenborg

Dato : 25-08-01 10:32

Jeg har flyttet min hjemmeside til en ny udbyder, grundet pladsmangel.
Kan jeg via FP 2000 lave en side der automatisk, fx. efter 2 sekunder
henviser besøgende fra gammel adresse til den ny - eller skal man manuelt
skrive lidt html - og i givet fald hvad er koden
Tak
Poul

Fra : Finn Jensen

Dato : 25-08-01 11:19

"Augustenborg" <augustenborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> henviser besøgende fra gammel adresse til den ny - eller skal man manuelt
> skrive lidt html - og i givet fald hvad er koden

Du sætter følgende linje ind mellem <head> og </head>

"2" udskiftes med det antal sekunder som skal gå fra siden vises til du
diregeres automatisk over til en nye side.
http://dinnyeside.sk udskiftes med adressen på den side som man skal
diregeres videre til.

For at indsætte meta linjen i dit dokument skal du vælge funktionen HTML
visning og sætte linjen ind manuelt.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen