Skærme
Fijala 3554
Kan reperation betale sig
Fra : Erik Vest Zielke

Dato : 25-08-01 09:21

Kan det betale sig at få en skærm repareret?
Se hvad den fejler i tråden Ingen billede og mærklig
lyd(<9m4n8c$1fl0$1@news.cybercity.dk> )
Min skærm er en Proview 17", vist nok et ret ukendt mærke.

--
Erik Vest Zielke
Favstrupvej 146, Haderslev

Fra : otto

Dato : 30-08-01 21:11

Jeg har en Proview 15", lavede nøjagtig samme nummer (sort skærm, og
tik-tik-tik). Nu samler den bare støv. Så hvis der er en der ved hvordan man
måler om en linietransistor er defekt, kan han måske hjælpe to på én
gang....

PS. Jeg har ladet mig fortælle at linietransistoren er pladseret på en stor
køleplade tøt ved den sorte tingest hvostil den store røde ledning går ned
i.

mvh
otto