Gramsespektrum - Satanist sang
Fra : Torben

Dato : 24-08-01 22:52

Jeg kan huske at for nogen år siden(inden Gramsespektrum blev kendte),
lavede de en sang som omhandlede satan.
Melodien var over en gammel dansk sang som jeg ikke helt kender titlen på.
Den startede nogenlunde sådan her:
"Jeg kende en fræk lille laban,
jeg er tosset med ham han hedder satan....osv.

senere
"bid hovedet af en høne og tag maling på...osv."

Jeg har søgt på nettet, men alt jeg har kunnet finde var gamle fan-side med
gramsespektrum og den officielle side er væk, da U-land nu hedder
S.K.U.M.(nåede selv kun at redde Dingelbærrenes hjemmeside).
Er der nogen der kan hjælp mig med at finde den?

Fra : peet_dk

Dato : 25-08-01 12:13

> Er der nogen der kan hjælp mig med at finde den?

Det bliver nok et problem, men det kan da være der er nogle der har optaget
det.
Gramsespektrum har lavet mange sjove numre, men har ikke fået lov til at
udgive det af kunstern, da det jo er ham der har rettighederne. Det er MANGE
sange som ikke kom frem, men man kan da håbe der var nogle der optaget det
fra radioen!

Lad mig høre fra dig hvis du finder frem til nogle af de sange som ikke er
udgivet.

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 26-08-01 17:54

peet_dk <peet_dk@nospam.dk> wrote:

> [...]
> fra radioen!
>

> Lad mig høre fra dig hvis du finder frem til nogle af de sange som ikke er

Jeg har postet den i dk.binaer - enjoy!

MVH ANR

"You know how unpredictable the French are. One minute they're kissing
a woman's hand, the next they're chopping off her head."
-Marge Simpson

Fra : Torben

Dato : 26-08-01 19:19

Man kan også finde den her:
http://www.dr.dk/skum/base/

Det er godt nok i Realaudio, men der er da også den musikvideo med som de
lavede dengang...