Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Promo-shot
Fra : Michael Jessen

Dato : 24-08-01 22:23

Hej.

jeg hedder MIchael, er 20år og fra Århus.

Jeg skal meget snart til Canada (ca midt september) bl.a. for at spille
musik, og til lejligheden har jeg brug for at medbringe nogle
visitkort/flyers. På dem skal der bl.a. være et billede af mig...

Hvor kan jeg henvende mig og hvad koster det? (skal jo være i Århus)

mvh

Michael

michaeljessen@hotmail.com

Fra : Kim Østrup

Dato : 24-08-01 22:35

Michael Jessen <jessen.007@aarhus.mail.telia.com> skrev i en
> [...]
> visitkort/flyers. På dem skal der bl.a. være et billede af mig...
>
> Hvor kan jeg henvende mig og hvad koster det? (skal jo være i Århus)

Ærgeligt....jeg bor på sjælland. Men måske med en tele og en konverter

Mon ikke en dygtig amatør her fra gruppen kan hjælpe - ellers så ring
til den lokale fotoklub - der er formentlig nogle der kunne være med på
en fotosession. Du kan finde kontakt til din lokale fotoklab hos
www.sdf.dk ... eller løb direkte til http://www.afa-foto.dk/ - så kan
det ikke blive meget lettere

Held og lykke med både billedet og turen.

Mvh

Kim

Fra : Tanaka

Dato : 25-08-01 08:25

Prøv at kig ind på www.qivi.dk

Der er muligvis noget du kan bruge....

/T

Michael Jessen <jessen.007@aarhus.mail.telia.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b86c5be$0$720$d40e179e@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-08-01 12:25

"Michael Jessen" <jessen.007@aarhus.mail.telia.com> skrev i en meddelelse

> Hvor kan jeg henvende mig og hvad koster det? (skal jo være i Århus)

Du kan da prøve www.lorentsen.dk
Hvad det koster er jo nok lidt op til dig selv, for det kommer vel an på
hvad du ønsker at få ud af en fotografering..

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.com/cap/userhtml/next/winners.htm

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-08-01 18:43

Tholo - www.tholofoto.dk skrev i meddelelsen
<3b878cb7$0$3247$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
> [...]
>Hvad det koster er jo nok lidt op til dig selv, for det kommer vel an på
>hvad du ønsker at få ud af en fotografering..

Hej Thomas.

Fin side med billeder osv. der er mange gode imellem, det er bare synd at de
er så små man næsten ikke kan se dem?

--
Anders Houmark

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-08-01 18:45

Anders Houmark skrev i meddelelsen ...

Glemte lige det vigtigste.. Ville bare sige at de fraklip med børn er rigtig
gode :)

--
Anders Houmark

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-08-01 22:36

"Anders Houmark" <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Thomas.
>
> Fin side med billeder osv. der er mange gode imellem, det er bare synd at
de
> er så små man næsten ikke kan se dem?

Kære Anders min ven...
Hvad snakker du om.....
Der er sgu da ikke nogle billeder der er så små at man ikke kan se dem,
hverken på min egen side, eller på www.lorentsen.dk
??????????????????????????

Du må gerne uddybe...

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-08-01 01:53

Tholo - www.tholofoto.dk skrev i meddelelsen
<3b881bf2$0$703$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
>Kære Anders min ven...

Hej du lææænge siden..

f.eks. dem her: http://www.lorentsen.dk/thatsme.htm

>Der er sgu da ikke nogle billeder der er så små at man ikke kan se dem,
>hverken på min egen side, eller på www.lorentsen.dk
>??????????????????????????
>
>Du må gerne uddybe...

Synes bare de er ret små, ligesom at kigge frimærker på 1½meters afstand..
hvis du forstår hvad jeg mener

--
Anders Houmark

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 26-08-01 02:22

> f.eks. dem her: http://www.lorentsen.dk/thatsme.htm

Måske er det din skærm der er indstillet forkert..*S*
De har da en god størrelse, man kan da tydelig se dem.
Men du havde måske forventet at finde billeder som målte 50x60 cm.*S*
Anders Anders min ven.... du må have dig et lille forstørelses glas, så du
bedre kan de mange frimærker der findes på nettet...*S*

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-08-01 10:11

Tholo - www.tholofoto.dk skrev i meddelelsen
<3b88506d$0$703$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...

>Måske er det din skærm der er indstillet forkert..*S*

Hahah nej da :)

> [...]
>Anders Anders min ven.... du må have dig et lille forstørelses glas, så du
>bedre kan de mange frimærker der findes på nettet...*S*

Hæhæhæ.. Nej mente bare at man ikke kunne se detaljer i billedet som f.eks.
hans lynlås i jakken osv.

Ha' det godt du!
Mvh Anders

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 26-08-01 14:31

> Hæhæhæ.. Nej mente bare at man ikke kunne se detaljer i billedet som
f.eks.
> hans lynlås i jakken osv.

Har du tænkt på at der måske var knapper i hans jakke....

Denne tråd er kommet ud af topic nu Anders, jeg gav et godt tip til en der
spurgte efter råd.
Hvis du ønsker at fortælle fotografen på www.lorentsen.dk om dine meninger
så burde du skrive direkte til ham, det vil være mest fair...

Fra : Lehd

Dato : 26-08-01 23:04

"Tholo - www.tholofoto.dk
> Hvis du ønsker at fortælle fotografen på www.lorentsen.dk om dine meninger
> så burde du skrive direkte til ham, det vil være mest fair...

> [...]

Er det ikke den samme som Thomas ? der starter med at anbefale
www.lorentsen.dk som fotografen Thomas, og så underskriver sig som Thomas
Lorentsen senere ?
Dit vinderbillede står omtalt på Lorentsens side som et af deres )
mvh Kirsten Lehd

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 27-08-01 08:40

"Lehd" <lehd@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Lorentsen senere ?
> Dit vinderbillede står omtalt på Lorentsens side som et af deres )

Mener ikke at huske at der står noget sted i gruppens fundats at man ikke må
reklamere for en side som man kender i forvejen har et forhold til eller
bare selv har brugt...
Der var en der spurgte efter en god forograf i Århus, og jeg anbefalede en.
Såre simplet, at tråden så er gået ret meget ud af topic er en anden sag.
Og jo min signatur variere lidt lige i øjeblikket...

Fra : EGON STICH

Dato : 26-08-01 10:23

> [...]
> visitkort/flyers. På dem skal der bl.a. være et billede af mig...
> Hvor kan jeg henvende mig og hvad koster det? (skal jo være i Århus)

Hej.
Prøv freelancenøglen på adressen:
http://sql.dj-freelance.dk/noeglen/index.phtml

Her kan du finde kvalificeret hjælp til promotion...
Både texter, layout, foto af enhver art, osv. i hele landet.

MVH
Egon