Pro@ccess ADSL Link
Fra : Ole Thomsen

Dato : 24-08-01 19:00

Jeg efterlyser erfaringer med driftsstabilitet på Link-versionen
af Pro@ccess ADSL abo.

Det er jo noget dyrere end standard, men er det også bedre
hvad angår oppetid og liniekvalitet?

Jeg kender et par virksomheder som bruger det, begge
påstår at de at linien aldrig har været nede. Det kan jo
være enten usandt eller en tilfældighed.

Alt andet lige er det jo billigere end en fast linie.....

Ole Thomsen

Fra : Ole Mægbæk Madsen

Dato : 24-08-01 19:15

Hej,

> Det er jo noget dyrere end standard, men er det også bedre
> hvad angår oppetid og liniekvalitet?

Du har samme modem og sidder på samme DSLAM som NetExpress/BB|ADSL/Pro@ccess
standard kunder, dine mulighed ligger i driftovervågning og hurtigere
responstid, men det er vist tilkøb til link ?

> Jeg kender et par virksomheder som bruger det, begge
> påstår at de at linien aldrig har været nede. Det kan jo
> være enten usandt eller en tilfældighed.

Det kan nemt være sandt, mange bliver da heldigvis aldrig ramt at større
nedbrud.

> Alt andet lige er det jo billigere end en fast linie.....

Ja, absolut.

--
Cheer-i-o !

Ole M. Madsen
NE2 Konfig & FAQ -> http://www.turbine.dk/2601
Som er egen fisk på USENET

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-08-01 08:30

"Ole Mægbæk Madsen" <ole@maegbaek.dk> skrev i en meddelelse
> dine mulighed ligger i driftovervågning og hurtigere
> responstid, men det er vist tilkøb til link ?

Ja, det er + som er et tilkøb

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 25-08-01 11:43

> [...]
> standard kunder, dine mulighed ligger i driftovervågning og hurtigere
> responstid, men det er vist tilkøb til link ?

Så vidt jeg er orienteret så bruger de samme udstyr ja, men ikke samme
backbone. Så de går altså i deres egen DSLAMs på en særskilt Proccess
backbone - og det betaler man jo så også lidt ekstra for!

Mvh
Jesper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-08-01 22:01

"Jesper Kjeldsen" <usenet@jknet.danmark> skrev i en meddelelse
> Så de går altså i deres egen DSLAMs på en særskilt Proccess
> backbone

Ikke så vidt jeg ved

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-08-01 06:29

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> påstår at de at linien aldrig har været nede. Det kan jo
> være enten usandt eller en tilfældighed.

Det er skam sandt. Har selv i firmaet en enkelt P@ installation, og da den
blev installeret for 9 måneder siden, var der lidt knas på linjen, men
faktisk på det sidste ½ år, har der ikke været nogen nedbrud.

--
Bjarke Andersen (P@ Hvidovre central)
Wanna reply by email, remove *spammer* in address

Fra : Mikkel C. Simonsen

Dato : 26-08-01 19:15

On Fri, 24 Aug 2001 17:59:55, "Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote:

> Jeg efterlyser erfaringer med driftsstabilitet på Link-versionen
> af Pro@ccess ADSL abo.

Stabiliteten burde vel være den samme som på standard Pro@ccess -
hvilket er ganske glimrende på min linie.

Hvorfor ikke bare selv købe en router og en standard Pro@ccess linie?

> Alt andet lige er det jo billigere end en fast linie.....

Men heller ikke helt så stabilt... Normalt er min Pro@ccess linie dog
kun nede et par minutter ad gangen.

--
Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen

Fra : Brian Ibsen

Dato : 28-08-01 14:20

> Men heller ikke helt så stabilt... Normalt er min Pro@ccess linie dog
> kun nede et par minutter ad gangen.

Hmm, min Proaccess ADSL har været nede 2 gange i løbet af 8 måneder
(40min+10min)
Det sammenlagte 50 min kan jeg godt leve med at hoppe over på min ISDN2..
Så jeg er skam godt tilfreds med produktet...