Index til artikler
Fra : Ole Madsen

Dato : 24-08-01 16:39

Jeg vil gerne at i fortæller mig hvordan man laver et artikel index, jeg kan
godt lave et men 3 sider

1. forfatter (auth tabel)
2. tekst titel (header tabel)
3. tekst (tekst tabel)

Skal jeg lave en artikel hvor der er flere dele i samme artikel, kan jeg
ikke lave det på samme måde.

Kan i give mig et fif om hvordan man gør?

Ole

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-08-01 17:34

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> writes:

> Jeg vil gerne at i fortæller mig hvordan man laver et artikel index, jeg kan
> godt lave et men 3 sider
>
> 1. forfatter (auth tabel)
> 2. tekst titel (header tabel)
> 3. tekst (tekst tabel)

Du skal jo bare udskrive de ting på samme side.

> Kan i give mig et fif om hvordan man gør?

Du vælger og udskriver bare det data du vil have på en side.

Hvis du skal have mere konkret hjælp bliver du nok nødt til at
fortælle hvordan dine tabeller i databasen ser ud.

--
Jacob - www.bunk.cc
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very