valg af modtager i formmail
Fra : Kurt Tønnersen

Dato : 24-08-01 14:35

Jeg har lavet en formular til afsendelse af email fra
hjemmesiden. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan jeg får
resultatet fra rullemenuen til at blive modtager.
Jeg har set det virke på Politikkens side, men jeg kan ikke se
hvordan
Hvis du vil se hvad jeg mener, så er adressen
www.vibonet.dk/formular.htm
På forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jes.r

Dato : 25-08-01 12:41

Hej Kurt
jeg er ingen ørn til dette men på bl.a. www.worldonline.dk er der
forklaringer jeg tidligere har brugt.
du finder "opskriften" her:
www.worldonline.dk
klik "internet" under kundeservice
klik "support"
klik "hjemmeside"
klik "formmail"
og gå derefter ned på siden til - "optional Form Fields" der
skulle du kunne finde det du søger.
håber dette kan bruges.

mvh jes.r

Fra : Kurt Tønnersen

Dato : 25-08-01 13:42

jes.r wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> klik "hjemmeside"
> klik "formmail"
> og gå derefter ned på siden til - "optional Form Fields" der

Hej Jes.
Desværre står der ikke et svap på mit problem: Jeg vil have en liste
med navne i et rullepanel (har jeg lavet) og så skal skriftet lave
resten, alså udfylde modtageradressen.

Men tak for svaret, det kan jeg bruge i anden sammenhæng.

Fra : Finn Jensen

Dato : 25-08-01 13:46

"Kurt Tønnersen" <Kurt@vibonet.dk> skrev i en meddelelse
> Desværre står der ikke et svap på mit problem: Jeg vil have en liste
> med navne i et rullepanel (har jeg lavet) og så skal skriftet lave
> resten, alså udfylde modtageradressen.

Så vidt jeg ved bruger World Online FormMail scriptet fra Matt og det
understøtter vist ikke muligheden for at kunne lave det som du gerne vil
lave.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Kurt Tønnersen

Dato : 25-08-01 14:48

> Så vidt jeg ved bruger World Online FormMail scriptet fra Matt og det
> understøtter vist ikke muligheden for at kunne lave det som du gerne
> [...]
Tak for svaret. Hvis du har ret, så er der ingen grund til, at jeg bruger
mere tid på det.

Kurt...

Fra : jes.r

Dato : 25-08-01 20:14

hvad så med denne her
http://javascript.internet.com/forms/multiple-mailer.html

Fra : Kurt Tønnersen

Dato : 25-08-01 21:26

jes.r wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> hvad så med denne her
> http://javascript.internet.com/forms/multiple-mailer.html
>
> mvh
> jes.r
Tak skal du have. Det er det jeg spurgte efter. Nu vil jeg tilpasse den mit
behov.
Venlige hilsener
Kurt.....