Re: Engangsforhold ...
Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 24-08-01 14:27

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> wrote in message
news:wNrh7.22017$Ay1.459331@news000.worldonline.dk...
> Man kan ikke miste noget man endnu ikke har?

Ok fair point. Man kan være bange for ikke at få personen så? Giver det mere
mening i dine øjne. eller er det et spørgsmål om at man ikk vil forstå hvad
jeg prøver at sige? Det føler jeg efterhånden, så jeg gider ikke mere.

> Tv kan jeg forstå, men aftenskolen ville da være latterligt at droppe? Man
> skal
> vel ikke lægge sit liv om fra starten fordi man får en kæreste?

Nej, hvis man ikek vil ændre sit liv overhovedet, så skal man jo bare heller
ikek have en kæreste. For du kan da ikek undgå at ændre noget. Du må jo lave
et eller andet om, for at passe en kæreste ind. Om det så bare er at sove
mindre, eller holde op med at bruge fem timer dagligt på at stirre ud i
luften eller en computerskærm. Hvis man ikke foretager sig noget som helst i
løbet af en dag eller en uge, som man ikek vil nedprioritere i forhold til
en kæreste, så er man i mine øjne slet ikek intereseret i at få en. Så er
man jo mere tilfreds med hvordan tingene er nu.

Det var så sidste ord fra mig i denne sammenhæng. I kan prøve at forstå hvad
jeg mener, eller I kan vælge bevidst at misforstå og være dybt uenige.

Joakim

Fra : John Sahl

Dato : 24-08-01 14:44

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> skrev i en meddelelse
> [...]
hvad
> jeg prøver at sige? Det føler jeg efterhånden, så jeg gider ikke mere.

Men selvfølgelig kan man da godt være lidt nervøs for at den man har udset
sig
ikke vil have en alligevel, sådan er det jo og det er en risiko man må
tage...
Thats life..

Jeg kan godt forstå at du fortvivler mht at få dine meninger igennem, det er
hårdt når der fluekneppes alle vejne fra

> [...]
> en kæreste, så er man i mine øjne slet ikek intereseret i at få en. Så er
> man jo mere tilfreds med hvordan tingene er nu.

Jeg sagde IKKE at man ikke skulle lave noget om, jeg sagde bare at det da
ville være dumt at droppe sin skole, eller arbejde for den sags skyld.

TV og andre sofa-ting vil jo være ting man formentlig kan enes om at gøre
sammen.. (Dog kan jeg ikke lige huske at Sabina og jeg har set nogen
fodboldkampe sammen endnu.. *G*)

> Det var så sidste ord fra mig i denne sammenhæng. I kan prøve at forstå
hvad
> jeg mener, eller I kan vælge bevidst at misforstå og være dybt uenige.

Jeg tror egentlig ikke der er nogen der vil fortvivle over at komme videre
til
andre debatter

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 24-08-01 15:15

> "Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> skrev i en meddelelse
> Jeg tror egentlig ikke der er nogen der vil fortvivle over at komme videre
> til
> andre debatter

Sikkert ikke. ´Debatten var også blevet så lang at jeg ikke kunne få lov at
poste det rigtige sted i tråden. Reference headeren var blevet for lang...
Det må jo så betyde at tråd ikke må være længere, og deror er det vel
også et passende sted at stoppe.

Joakim