Hund og charterferier
Fra : Zeki

Dato : 24-08-01 10:56

Hej

Kan det overhovedet lade sig gøre at få sin hund med på chaterferie til
Sydeuropa? Findes der nogle rejseselskaber der tager sig af den slags?

mvh
Zeki

Fra : coppi

Dato : 25-08-01 21:19

Hej.

Mener at have hørt et eller andet om det,men kan ikke huske hvor.
Prøv da at spørge de forskellige selskaber.

coppi

Fra : Ghita Cecilie Jallow

Dato : 26-08-01 09:33

"Zeki" <sinners.inn@image.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det overhovedet lade sig gøre at få sin hund med på
> chaterferie til Sydeuropa? Findes der nogle rejseselskaber
> der tager sig af den slags?

Hej
Det er ikke rejsebureauet der kan være et problem.
Du skal selv sørge for dedvendige vaccioner til det pågælde land og være
sikke på at de så også gælder på tilbagevejen til DK.
MEN det bliver nok svært at finde et hotel i sydeuropa hvor du kan have
din hund boende sammen med dig. Det er ofte lande som har en helt anden
holdning til husdyr end dig selv.
GhitaCecilie

Fra : Lars

Dato : 26-08-01 18:40

Hej Zeki

Jeg kan anbefale Frankrig.
De har en meget positiv holdning til hunde dernede - også på restauranter og
lignende steder.
Vi har ikke selv haft vores med derned, men jeg har flere gange beundret den
holdning, de viser over for hundene. Der hentes vand mm.
Jeg har endda set en hund sidde med ved bordet i en restaurant på et tre
stjernet hotel (ejeren af hunden var nu også lidt eksentrisk).

Hilsen Lars