T&T spørgsmål
Fra : Fie

Dato : 24-08-01 11:23

Hejsa!

Lige en hurtig gåde /hurtigt spørgsmål : Jeg sidder på sengen og læser,
Thomas ligger ved siden af, Tulle hopper op, slikker Thomas i hovedet,
hvæser godt og grundigt bagefter, går et stykke væk og knurrer ad ham.
Resultat : en meget forvirret Fie og Thomas!!

Nogen der ved hvad dét går ud på??

Hilsen
Fie

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 24-08-01 13:16

d. 24/08/01 12:23 skrev Fie på fiehein@hotmail.com i artiklen
VXph7.11639$3q.400626@news010.worldonline.dk:

> [...]
> hvæser godt og grundigt bagefter, går et stykke væk og knurrer ad ham.
> Resultat : en meget forvirret Fie og Thomas!!

Hm - "jeg vil godt være gode venner, men du skal ikke komme for godt i gang
- det er stadig _mit_ hjem" ??
Bare et hurtigt gæt )
Det lyder da som om det går rimeligt smertefrit det hele?
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Fie

Dato : 24-08-01 13:25

Hej Ann

> Hm - "jeg vil godt være gode venner, men du skal ikke komme for godt i
gang
> - det er stadig _mit_ hjem" ??
> Bare et hurtigt gæt )

Hun havde et blik i øjnene, der sagde "jeg havde lige lidt ondt af dig, men
du er ikke kommet igennem tolden endnu!".........det er altå list sjovt at
iagttage den der magtkamp fra Tulles side og en attitude fra Thomas' side
der minder lidt om Fedtmule *hydr hydr hydr* og så falder han over sine egne
ben!

> Det lyder da som om det går rimeligt smertefrit det hele?

Det gør det også, men man bliver så ulykkelig, når der kommer et skridt
tilbage i form af ører der ligger ned og et ordentlig daks med poten, og
*HVÆS*

Hilsen
Fie, Tulle(som har fortrukket op på skabet i sin hule for at være i fred) &
Thomas (som ligger i vindueskarmen og udtænker en ny charmeoffensiv)

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-08-01 01:50

d. 24/08/01 14:24 skrev Fie på fiehein@hotmail.com i artiklen
VJrh7.11900$3q.404125@news010.worldonline.dk:

> Det gør det også, men man bliver så ulykkelig, når der kommer et skridt
> tilbage i form af ører der ligger ned og et ordentlig daks med poten, og
> *HVÆS*

Hej Fie

Tjah - men mine katte, der har kendt hinanden hele deres liv og holder meget
af hinanden - det er jeg slet ikke i tvivl om - lægger osse ørerne ned og
hvæser ad hinanden og smækker øretæver af og til. Det er ikke nødvendigvis
så alvorligt ment. Lidt efter ligger de i arm. Jeg tror det hører med til
normal katteadfærd. )
--
Mange hilsner fra Ann R