Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Dansk pris på IBM's super skærm
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-08-01 10:33

IBM's T220 TFT skærm er nu kommet til landet - dvs. den er blevet
prissat.

22.2 tommer 3840*2400 så der medfølger et specielt grafikkort basseret
på 2 Matrox G200MMS chip.

Pris. 219.588.- Kr. plus moms.

Mvh

Bruno

PS. Hvis nogen ved hvor man kan få den at se så sig til.

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 25-08-01 00:23

<iddqd@worldonline.dk> skrev
> IBM's T220 TFT skærm er nu kommet til landet - dvs. den er blevet
> prissat.

> Pris. 219.588.- Kr. plus moms.
>
> PS. Hvis nogen ved hvor man kan få den at se så sig til.

Jeg gør. Bare læg pengene i en kuvert på Aalborg banegård under uret i
morgen nat kl. 3.00 med dit navn og adresse. Så sender jeg skærmen til dig
på mandag

mvh
Peter

(Jeg må hellere lige understrege, at dette var en JOKE, og at jeg
selvfølgelig ikke er leveringsdygtig i pågældende skærm. Men læg bare
pengene alligevel :- )

Fra : Peter Hansson

Dato : 25-08-01 07:42

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> prissat.
>
> 22.2 tommer 3840*2400 så der medfølger et specielt grafikkort basseret

<<Mail lige hvor og hvornår man kan få den. Så smutter jeg lige ned og
henter nogle stykker til mig og ungerne.
Det er jo en yderst rimelig pris!!!!
--
Peter Hansson. BA-Jur.
Elstedhøj 40 2. th.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 25-08-01 19:05

Peter Hansson wrote:

> <<Mail lige hvor og hvornår man kan få den. Så smutter jeg lige ned og
> henter nogle stykker til mig og ungerne.
> Det er jo en yderst rimelig pris!!!!

Absolut - idet katalog hvor de afslører prisen har de også sat den
sammen med en arbejdsstation med den nye Itanium CPU (Intel 64 bit), 2
GB ram og lidt SCSI halløj - samlet pris svjh. ca. 340.000.- plus moms.

Under alle omstændigheder er det ikke lige hardware til almindelige
dødelige, men om nogle få år så...

Mvh

Bruno

Fra : Peter Hansson

Dato : 25-08-01 23:48

> [...]
> GB ram og lidt SCSI halløj - samlet pris svjh. ca. 340.000.- plus moms.
>
> Under alle omstændigheder er det ikke lige hardware til almindelige

--Du har nok ret. Og ikke ret lang tid efter griner de af en når man prøver
at sælge det på dk.marked.privat.edb. for en cola og en pizza!!! Men det er
da altid spændende når der kommer noget nyt.

Peter Hansson. BA-Jur.
Elstedhøj 40 2. th.
8520 Lystrup
Tlf: 86223976. Mob: 28709199