Vis Nummer & Zyxel 100IH
Fra : Leif Nielsen

Dato : 24-08-01 09:07

Hej

LASAT Saphire 560 Voice, Zyxel Prestige 100IH ISDN router.

Er det mulig at få LASAT modemet dem til at genkende VIS NUMMER info afsendt
analogt af ISDN Routeren.

Jeg abonnere ikke på ISDN VIS NUMMER, og derfor mit spørgsmål.

Hvis LASAT ikke kan hvad så med USR Sportster 56K Voice ?

Venlig hilsen
Leif

PS: Har jeg ret i at Zyxel 100IH sender VIS NUMMER info ud på A/B adapteren
efter US standard og ikke efter Tele Dansk Ustandard ?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-08-01 07:24

"Leif Nielsen" <LN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det mulig at få LASAT modemet dem til at genkende VIS NUMMER info
afsendt
> analogt af ISDN Routeren.
> Jeg abonnere ikke på ISDN VIS NUMMER, og derfor mit spørgsmål.

Du skal abonnere på Vis Nummer hvis routeren skal sende dem.

> PS: Har jeg ret i at Zyxel 100IH sender VIS NUMMER info ud på A/B
adapteren
> efter US standard og ikke efter Tele Dansk Ustandard ?

Det er vist valgfrit

--
Martin Højriis Kristensen