Java 2 certificering
Fra : Puk

Dato : 24-08-01 06:19

Hej alle sammen

Jeg har tænkt mig at bruge en del af den mørke årstid på at læse
op til en Java 2 certificering. Jeg har kigget mig lidt omkring
efter bøger, som jeg kunne bruge til formålet. Dem lader det til
at der er en del af.

Har nogle af jer erfaringer med bestemte af dem, som i ville
anbefale andre at bruge? Og ved i eventuelt, hvor de kan købes
henne? Jeg ved godt, at jeg kan få dem via nettet, men et par af
mine venner har prøvet dette og endt med aldrig at få bøgerne
(dog pengene tilbage), og jeg gider altså ikke skulle bruge en
masse tid på at slås for at få varen. Så forekommer det mig
væsentligt lettere at gå ned i en butik og betale idet jeg får
varen.

Mange hilsner
Puk

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 24-08-01 08:48

> [...]
> masse tid på at slås for at få varen. Så forekommer det mig
> væsentligt lettere at gå ned i en butik og betale idet jeg får

Den bedste bog efter min mening er: A Programmers guide to Java
Certification.
Se øverste link på denne side: http://www.disky.dk/books.htm

Bestil bogen via linken og du får den hurtigt, jeg har aldrig
haft problemmer med bookshop i usa, i modsætning til amazon osv.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Puk

Dato : 24-08-01 16:22

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> skrev i en
meddelelse news:kDnh7.304$zM3.1194570768@news.euroconnect.net...

> [...]
>
> Bestil bogen via linken og du får den hurtigt, jeg har aldrig
> haft problemmer med bookshop i usa, i modsætning til amazon

Tusind tak for tippet . Jeg tror jeg vil forsøge mig med en
bestilling over nettet........men jeg vil hjemsøge dig i dine
drømme hvis det mislykkedes *G*

Mange hilsner
Puk

Fra : Lars Hansen

Dato : 25-08-01 13:15

Hej Puk. Hvordan går det?

På arbejdet brugte vi java2 certification study guide udgivet
af sybex, og vi bestod da:)

Mvh

Lars Hansen