Hjælp jeg kan ikke finde billederne !
Fra : Tumle

Dato : 23-08-01 23:29

Hejsa allesammen,

Jeg har forsøgt at sende nogle billeder til dk.binaer men jeg kan ikke
selv finde dem. Billederne er af Tumle og Pjuske (mine små killinger)
Jeg håber at der er nogen der vil forsøge at finde dem og evt. fortælle
mig om det kun er mig der ikke kan se dem *GG* Jeg er ikke såååå
forfærdelig smart til sådan nogle nyhedsgrupper endnu. På forhånd tak
for hjælpen !!

subject : "Billeder af Tumle og Pjuske"

http://www.kandu.dk/

Fra : Helle Andersen

Dato : 23-08-01 23:46

"Tumle" <Tumle.news@kandu.dk> wrote in message news:Wpfh7.11552$3q.385650@news010.worldonline.dk...
> Jeg håber at der er nogen der vil forsøge at finde dem og evt. fortælle
> mig om det kun er mig der ikke kan se dem *GG* --

Jo jo, der er der skam - hele 2 gange endda Og
det er i hvert fald nogle rigtig søde killinger.

Hilsen Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/
Killinger til salg

Fra : Maj-Britt

Dato : 24-08-01 06:57

"Tumle" <Tumle.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig om det kun er mig der ikke kan se dem *GG* Jeg er ikke såååå
> forfærdelig smart til sådan nogle nyhedsgrupper endnu. På forhånd tak

Jo jo billederne er der Det er 2 søde og dejlige kittekatte *suk* jeg
bliver helt midsundelig Mine er bare blevet så stoooore, så de vil ikke
bæres rundt og kysses på så meget, som de ville som killinger - æv ;-(

Mvh Maj-Britt

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-08-01 11:20

*suuuuuuuuuk* har siddet og savlet over billederne af Tumle & Pjuske. Hvor
er de kære *S*
Kæresten HAR dunket mig oven i hovedet og har sagt: IKKE flere katte mens vi
bor i taglejlighed
Så glæder mig til at vi finder noget andet at bo i

Hilsen
Joan