At give og at få sex
Fra : FreYa

Dato : 23-08-01 18:59

En definition (sårn da ;))

At dyrke sex:
er ligesom juleaften. Alle får gaver og masser af dem.

At give sex:
er ligesom en fødselsdag (men altså ikke ens egen). Der er kun een der
får gaver, men alle er glade alligevel :)

At få sex:
er ligesom en fødselsdag, og denne gang ens egen (jubiiii!!). Man
bliver overlæsset med gaver, ikke fordi folk føler sig forpligtet,
eller tager ansvar for at man får gaver, ej heller fordi de frygter at
man bliver pissesur hvis man ikke får gaver (man er vel voksne
mennesker); de gør det heller ikke for at sikre sig at de selv får en
masse gaver næste gang de selv har fødselsdag, eller til næste
juleaften. De giver kort sagt kun gaver fordi de holder af - og ønsker
at glæde fødselaren, og det eneste de forlanger tilgengæld er et
stykke lagkage med flag og lys i :)

Lighten up!
--
Freya

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 23-08-01 19:34

On Thu, 23 Aug 2001 19:59:22 +0200, FreYa <freya@mailto.dk> wrote:

HI freY
>juleaften. De giver kort sagt kun gaver fordi de holder af - og ønsker
>at glæde fødselaren, og det eneste de forlanger tilgengæld er et
>stykke lagkage med flag og lys i :)

ork skat bare strin lyset - det er alt rigeligt - selv om jeg er den
store tilhænger af sætningen i et news indlæg hvor det dominere for
meget så er enig

>Lighten up!

og let i DRYP )))))))))))))))
GRRR...
BO

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 24-08-01 05:10

On Thu, 23 Aug 2001 20:33:55 +0200, "Chokmah @lias R@bi@s the dog*"
<chokmah777@hotmail.com > wrote:

ja jeg tager mig lige friheden at svare mig selv :)
nogen gange kan man dog blive noget konfus over sine egne svar
ja meningen var go nok jeg troede bare det var forlængelse at en Øhh
anden tråd

> [...]
>juleaften. De giver kort sagt kun gaver fordi de holder af - og ønsker
>at glæde fødselaren, og det eneste de forlanger tilgengæld er et

ork skat bare sterin lyset - det er alt rigeligt -

helt afgjort :)

Fra : Tomas O.

Dato : 23-08-01 20:10

"FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse news:dveaotg3a108gnv4omhfpm0s0vrttk0j27@4ax.com...
> En definition (sårn da ;))

En god en

Hilsen
Tomas O.

Fra : Tomas O.

Dato : 23-08-01 20:28

"FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse news:dveaotg3a108gnv4omhfpm0s0vrttk0j27@4ax.com...

En ting der slår mig i denne debat om "at sige nej" er at
kvinderne set med mine øjne er mere egoistiske end mændene.

Hilsen
Tomas O.

Fra : sun^lady

Dato : 23-08-01 22:31

On Thu, 23 Aug 2001 21:27:53 +0200, "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

Hej Tomas

Jeg havde ellers besluttet at holde mig fra den debat, men synes
alligevel den skulle have et ord med på vejen

>En ting der slår mig i denne debat om "at sige nej" er at
>kvinderne set med mine øjne er mere egoistiske end mændene.

Som jeg læser tråden så er I i virkeligheden ret enige i
princippet.

I virkeligheden er alle enige om at selvfølgelig respektere man
da sin partners nej. Ingen af mændene mener de bare skal vælte
konen omkuld og voldtage hende hvis hun siger nej.

Jeg er også ret sikker på at langt de fleste er enige om at der
ikke findes noget bedre end at blive forført med kys, søde ord
og romantik(eller et insiterende magtfuldt blik eller ord, hvis
man er til det

Jeg tror bare at det er billederne der bliver rullet op for det
indre blik der er forskellige. De situationer vi hver især
forestiller os når vi læser de forskellige indlæg.

Jeg tror noget af det værste en kvinde kan komme ud for, er hvis
hendes 'nej' ikke bliver respekteret og hun dermed bliver
voldtaget. Det er måske det billede nogle af kvinderne herinde
ser, når I mænd taler om at 'skubbe' lidt selvom hun er
afvisende. Måske derfor voldtægten kom frem selvom der egentlig
slet ikke var tale om det fra starten af.

Men det er jo slet ikke de billeder mændene ser er jeg ret
sikker på. Du ser sikkert en saftig og romantisk forførelse,
hvor du vil gøre alt det gode du kan for din partner for at
tænde hende, så du kan vise hvor lækker hun er og hvor meget
lyst du har til hende. Am I right?

Og jeg tror også langt de fleste kvinder...mig selv incl. har
prøvet at blive revet med i sådan en situation. Hvor det så
alligevel er endt med en eller anden form for sex. Selvom lysten
ikke var der fra starten. Og selvom lysten og liderligheden
måske heller ikke nåede de store højder under akten. Fordi...han
er nu altså nuttet og dejlig. Og hans begær og
forførelseskunster er jo altså ikke til at stå for, når han
nusser mig lige der og hvisker søde ord i mit øre.

Så jo da...jeg kan sagtens forestille mig at deltage i sex med
min partner, selvom jeg egentlig ikke havde lyst fra starten af.
Ikke for husfredens skyld, men fordi han dejlig og jeg elsker
ham, og han kan få min kærlighed til at boble og jeg ved han
elsker mig. Og fordi jeg ved han vil være der i morgen, når jeg
har ondt eller er ked og har brug for at blive puslet om og bare
vil være i fred.

Det er jo et forhold vi taler om og ikke en tilfældig
one-night'er. Et forhold der forhåbentlig er bygget på tillid,
respekt og kærlighed. Så hvad er det egentlig vi diskutere her?

Varme hilsner
sun

http://members.tripod.co.uk/sunlady1

Fra : Tomas O.

Dato : 23-08-01 22:42

"sun^lady" <sunmail@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:ceraotcg69qm5o9els1m7b8bt6jbo61iej@4ax.com...
hej sun

> Jeg havde ellers besluttet at holde mig fra den debat, men
> synes alligevel den skulle have et ord med på vejen

Jubiii

> Som jeg læser tråden så er I i virkeligheden ret enige i
> princippet.

Ja da

> [...]

> indre blik der er forskellige. De situationer vi hver især
> forestiller os når vi læser de forskellige indlæg.

Se det kan være

> [...]
> afvisende. Måske derfor voldtægten kom frem selvom der egentlig
> slet ikke var tale om det fra starten af.

Ja.. lige min tanke.

> [...]
> hvor du vil gøre alt det gode du kan for din partner for at
> tænde hende, så du kan vise hvor lækker hun er og hvor meget

Nemlig!

> [...]

> one-night'er. Et forhold der forhåbentlig er bygget på tillid,
> respekt og kærlighed. Så hvad er det egentlig vi diskutere her?

Haven't got a clue *GG*

Hilsen
Tomas O.

Fra : FreYa

Dato : 24-08-01 15:53

Thu, 23 Aug 2001 23:30:43 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev sun^lady
<sunmail@mail1.stofanet.dk>:

<snippo>
> [...]
>elsker mig. Og fordi jeg ved han vil være der i morgen, når jeg
>har ondt eller er ked og har brug for at blive puslet om og bare

Det var dog en vidunderlig formulering :)

>Det er jo et forhold vi taler om og ikke en tilfældig
>one-night'er. Et forhold der forhåbentlig er bygget på tillid,
>respekt og kærlighed. Så hvad er det egentlig vi diskutere her?

Beats me!
--
Freya

Fra : Torben

Dato : 25-08-01 06:42

>Du har helt ret .Diskussionen er løbet helt af sporet fordi mænd og kvinder
åbenbart ikke forstår hinanden.De bruger ikke de samme ord.Jeg tror du har
beskrevet ganske godt hvad de fleste af mændene har ment.
Jeg forstår dog stadig ikk hvorfor det udviklede sig til en natlig
diskussion når hun havde sagt nej på grund af smerter.
Så skal man da ikke "presse på" forføre eller hvad man nu kalder det.
Hilsen
Torben

Fra : sun^lady

Dato : 25-08-01 13:35

On Sat, 25 Aug 2001 07:41:52 +0200, "Torben"
<cfs5485@vip.cybercity.dk> wrote:

Hej Torben

>åbenbart ikke forstår hinanden.De bruger ikke de samme ord.Jeg tror du har
>beskrevet ganske godt hvad de fleste af mændene har ment.

Tak

>Jeg forstår dog stadig ikk hvorfor det udviklede sig til en natlig
>diskussion når hun havde sagt nej på grund af smerter.
>Så skal man da ikke "presse på" forføre eller hvad man nu kalder det.

Nej, det forstår jeg så heller ikke. Der kan være tusind forklaringer
som vi kun kan gætte os til. Hvis det er noget der gentager sig med
jævne mellemrum, har det par et problem som de bliver nødt til at tage
stilling til og gøre noget ved.

mvh
sun

Fra : claus

Dato : 25-08-01 13:55

> [...]

> diskussion når hun havde sagt nej på grund af smerter.
> Så skal man da ikke "presse på" forføre eller hvad man nu kalder det.

Det kunne jo være, at han havde rigtig, rigtig, rigtig meget lyst til
sex. At han var afsindig af længsel efter at mærke sin vidunderlige,
elskede skattepige på helt nær hold, at han var så liderlig og ophidset
af at ligge så tæt på og dog så langt fra, at hans dybe kærlighed til
hende kammede over i et usigeligt uudslukkeligt begær efter at mærke
hendes bløde, varme, smukke krop... nogen gange kan forstanden ikke
undertrykke følelser og drifter. Har du aldrig haft det sådan?
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 25-08-01 14:57

Hej :0)

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hendes bløde, varme, smukke krop... nogen gange kan forstanden ikke
> undertrykke følelser og drifter. Har du aldrig haft det sådan?

*suk* - det sk.... jeg altså på, lå der en mand ved min side,
og gav udtryk for at han havde det sådan - så ville jeg nok
helt og aldeles og uden tvivl blive lidenskabeligt anlagt meget
hurtigt... jeg kan slet ikke forestille mig _ikke_ at få lyst, hvis
han havde det sådan... måske fordi jeg oftest netop tænder på
at "han" har lyst... *suk*

Den der sang: "jeg er så alene, hvor skal jeg gå hen"...
Hvorfor poppede den lige op i mit hovede, og hvem er
det nu der synger den *S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 26-08-01 00:28

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> hurtigt... jeg kan slet ikke forestille mig _ikke_ at få lyst, hvis
> han havde det sådan... måske fordi jeg oftest netop tænder på

Tak søde Søs. Du er en skat - endelig en pige, der forstår mig!
Det var nok sådan, jeg skulle have skrevet i stedet for alt det der med
at trykke på de rigtige knapper og manipulere kvinden til at få lyst, og
så kunne vi have sparet et par dages debat og brugt tiden til at elske
lidt mere med hinanden.

> Den der sang: "jeg er så alene, hvor skal jeg gå hen"...
> Hvorfor poppede den lige op i mit hovede, og hvem er
> det nu der synger den *S*

Jeg kender den desværre ikke. Når jeg er på vej til min kæreste, dukker
"Uh, at være på vej til den man elsker. Uh, at være på vej til en eneste
en" tit op i mit hoved (På Slaget 12)

--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 26-08-01 14:09

Hej Claus :0)

> [...]
> at trykke på de rigtige knapper og manipulere kvinden til at få lyst, og
> så kunne vi have sparet et par dages debat og brugt tiden til at elske

Uhmm... uhmmm...
Jeg tænker de dejligste tanker lige nu...

> Jeg kender den desværre ikke. Når jeg er på vej til min kæreste, dukker
> "Uh, at være på vej til den man elsker. Uh, at være på vej til en eneste
> en" tit op i mit hoved (På Slaget 12)

Dejligt.

Tusinde hilsner
Søs

--
Næser vokser, så ingen ka' se
at der er galskab i, aldrig at le

Fra : Lily

Dato : 26-08-01 12:54

claus <claus@post.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1eypabo.122bw5csnqnqsN@ip123.boanxr14.ras.tele.dk...

> [...]
> hendes bløde, varme, smukke krop... nogen gange kan forstanden ikke
> undertrykke følelser og drifter. Har du aldrig haft det sådan?

Hej Claus
Det var uden tvivl også det han følte. Men vi havde set MEGET lidt til
hinanden i en måned fordi han havde helliget sig sit travle job. Jeg ved han
var stresset og at jobbet lagde stort pres på ham. Jeg vidste hvilken
retning han gik jobmæssigt, da vi blev gift. Så de perioder er der i vores
liv. Han arbejde og jeg levede mit eget liv med at passe børn og
husholdning. Jeg savnede ham frygteligt meget, også hans dejlig varme krop
og lidenskabelige berøringer. Men men men. Jeg havde allermest brug for at
indhente noget af alt det forsømte såsom kys, knus, kærtegn og
allervigtigst: Opmærksomhed. Jeg havde næsten ikke set manden i en måned!!!
Og samtidig gik jeg og havde ont fysisk. Jeg kan sagtens sætte mig ind i de
følelser han havde, men omvendt? Da han så ikke respekterede at jeg ikke
havde lyst tænkte jeg: Fandme nej om han skal komme hjem og tro at nu er jeg
klar til at give mig fuldt ud på hans kommando. Hvis der er noget der kan
slukke mig er det urimelige forventninger om at jeg SKAL have lyst. Det er
jeg selv herre over.

Hilsen Tina

Fra : claus

Dato : 26-08-01 17:18

Lily <lily@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> slukke mig er det urimelige forventninger om at jeg SKAL have lyst. Det er

Kære Lily(??)

Jeg forstår dig 200%, samtidig med at jeg også forstår din mand. Derfor
har jeg heller svaret direkte på dit indlæg, for det var lidt af en
umulig situation, I begge var blevet bragt i. Forslagene om, at du bare
skulle give ham en udløsning forekom mig heller ikke særlig tiltalende,
sådan funker sex ikke selv mellem meget nære partnere. Mine ideer gik
på, at det mere generelt set i nogle situationer godt kunne lade sig
gøre at vende et nej til ja, at vende ulyst til lyst, uden at det ville
virke som et overgreb på nogen af partnerne.
Forhåbentlig har I det godt sammen nu. Følger han forresten med i
nyhedsgruppen, eller er det din lille hemmelighed?
--
hilsen claus

Fra : Lily

Dato : 26-08-01 18:04

> [...]
> Forhåbentlig har I det godt sammen nu. Følger han forresten med i
> nyhedsgruppen, eller er det din lille hemmelighed?

Hej Claus
Forslagene om at jeg da bare kunne give ham et blowjob osv( ja, fantasien
fejlede da ikke noget *S*) tog jeg stærkt afstand fra, for det ville jo
kræve at jeg _havde_ lyst til noget seksuelt uanset art. Jeg ville bare
prøve på at sætte mig ind i hvad mænd tænker og føler når vi kvinder siger
nej.
Jeg er også enig i at man sagtens kan vende et nej til et ja, men det er
meget svævende grænser for hvornår manden/kvinden skal trække sig og
acceptere nej`et. Det kræver at man kender sin partner meget godt. Jeg har
selv gået i en periode hvor jeg ikke havde ret meget lyst til sex, men hvor
jeg var blevet enig med min mand om at istedet for at sige nej med det
samme, skule jeg slappe af og mærke efter om lysten kom alligevel. Og det
skete ofte. Men det krævede også at min mand accepterede hvis lysten ikke
kom. På den måde fik vi vendt den dårlige periode, netop fordi jeg lærte at
slappe af og ikke være bange for min mands forventninger om sex.
Og nej, min mand læser ikke med i DSS.

Hilsen Tina (der har skiftet brugernavn til Lily)

Fra : Tomas O.

Dato : 26-08-01 18:18

"Lily" <lily@post.cybercity.dk> wrote in

Hej Lily

> [...]
> noget seksuelt uanset art. Jeg ville bare prøve på at sætte
> mig ind i hvad mænd tænker og føler når vi kvinder siger nej.
SNIP

Sikke en debat du fik sat igang *G*

Men der kom da noget godt ud af det. Vi fik snakket om noget der
ikke har været helt så meet oppe i DSS.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Lily

Dato : 26-08-01 18:48

Tomas O. <tfo@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9109C30757BA1tfogmxnet@130.225.51.30...
> [...]
> SNIP
>
> Sikke en debat du fik sat igang *G*
>
> Men der kom da noget godt ud af det. Vi fik snakket om noget der

Ja hold da helt ferie *SS*

Fra : Puk

Dato : 24-08-01 16:08

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> En ting der slår mig i denne debat om "at sige nej" er at
> kvinderne set med mine øjne er mere egoistiske end mændene.

Det er jo klart fordi du oplever at nogle kvinder siger til dig,
at de ikke vil dyrke sex med deres partner, når de ikke selv har
lyst. Men du kan jo bare vende den om *S*.
I mine øjne er der da også en vis portion egoisme i at forvente
at ens partner tilfredsstiller en uanset om han/hun har lyst
eller ej.

Du er enig med Freya i hendes synspunkt er hun også egostisk og
mere egoistisk end mændene? Eller er hun bare ikke kvinde i dine
øjne? *G*

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Tomas O.

Dato : 24-08-01 21:21

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:q2uh7.12497$3q.410828@news010.worldonline.dk...

> Det er jo klart fordi du oplever at nogle kvinder siger til dig,
> at de ikke vil dyrke sex med deres partner, når de ikke selv har
> lyst. Men du kan jo bare vende den om *S*.

Ja som jeg har sagt før slikker jeg gerne min kæreste selvom jeg
ikke lige har lyst til sex. Andet du vil vide? *G*

> I mine øjne er der da også en vis portion egoisme i at forvente
> at ens partner tilfredsstiller en uanset om han/hun har lyst
> eller ej.

Hey jeg har INTET sagt om at forvente noget som helst!

> Du er enig med Freya i hendes synspunkt er hun også egostisk og
> mere egoistisk end mændene? Eller er hun bare ikke kvinde i
> dine øjne? *G*

Hun er 110% kvinde, men der er jo forksel på kvinder.. meget stor
forskel... *G*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Puk

Dato : 24-08-01 21:42

forvente

> Hey jeg har INTET sagt om at forvente noget som helst!

Nå !! Kan du så fortælle mig hvad det følgende betyder?

Tomas skriver: Hey FreYa
Freya> Jo, det sidste mener jeg nu godt man kan forlange , hvis
det kun.
Freya> handler om manglende _lyst_ hos partneren, og altså ikke,
som i
Freya> Tinas tilfælde, smerter.
(dette er hvad Freya hentyder til med "det sidste: "Bare giv ham
et blow-job, fordi han har lyst, og du ikke har mulighed for
andet"!!!" skrevet af Søs)

Tomas skriver så: Enig

Freya> Eller nej, forlange og forlange, jeg vil snarere sige
forvente.
Freya> Jeg forventer da at min partner til hver en tid er parat
til at
Freya> bistå hvis jeg skulle få lyst til sex, ligesom jeg
naturligvis
Freya> til hver en tid vil gøre det samme for ham.

Tomas skriver så:

Freya> Sådan fungerer et parforhold for mig. Hvis ikke man lider
af en
Freya> ubetvingelig trang til at sørge for at ens partner er
glad,
Freya> lykkelig og får hvad han/hun skal have, så duer det bare
ikke
Freya> (for mig).

Tomas skriver så: Subskribler lige hele dit indlæg

Tomas siger pænt farvel: Hilsen
Tomas siger pænt farvel: Tomas O.

Siger Freya ikke her, at hun forventer at hendes kæreste bistår
og deltager i det seksuelle selvom han eventuelt ikke har lyst
til sex? Og subskribler (som jeg går ud fra betyder subscriber)
du ikke hele hendes indlæg? Hvis du så ikke dermed siger, at du
forventer noget, hvad er det så lige du siger?

> Hun er 110% kvinde, men der er jo forksel på kvinder.. meget
stor
> forskel... *G*

Afgjort og der er lige så stor forskel på mænd. Nogle kan
eksempelvis ikke engang huske, hvad de selv skriver *G*

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Tomas O.

Dato : 24-08-01 21:39

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:tXyh7.12714$3q.425291@news010.worldonline.dk...

Hej Puk

Du vil bare ordkløve..

Suk
Tomas O.

Fra : Puk

Dato : 24-08-01 22:13

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

Hej Tomas

> Du vil bare ordkløve..

Næh men jeg spørger dig om du ikke erklærede dig enig i det her
med forventning, og så bagefter påstår, at du ikke har sagt noget
om det. Tænk jeg tror virkelig at du bliver en langt bedre
politiker end jeg gør *G*

Tillykke
Puk

Fra : Tomas O.

Dato : 24-08-01 22:20

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:qpzh7.12726$3q.427276@news010.worldonline.dk...
> [...]
> med forventning, og så bagefter påstår, at du ikke har sagt noget
> om det. Tænk jeg tror virkelig at du bliver en langt bedre

Jeg står ved at jeg synes du ordkløver i den debat om 'nej'.

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.snak.snik

Fra : Sott

Dato : 23-08-01 22:18

"FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse

> En definition (sårn da ;))
> At give sex:
> er ligesom en fødselsdag (men altså ikke ens egen).

Man kan godt melde afbud til en fødselsdag

"Tak for indbydelsen, men jeg kommer desværre ikke"

Tusinde hilsner
Søs

Fra : FreYa

Dato : 24-08-01 04:59

Thu, 23 Aug 2001 23:17:47 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Sott"
<sott@post.tele.dk>:
Hej Søs :)

>Man kan godt melde afbud til en fødselsdag

Og gå glip af en fed fest??
No way!! ;)

--
Freya

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 24-08-01 12:21

"FreYa" <freya@mailto.dk> wrote in message
> Og gå glip af en fed fest??
> No way!! ;)

Jo nogen gange hvis man er syg elelr har ondt. Men så kommer man nogle gange
forbi og aflevere gaven en anden dag i stedet. I øvrigt en glimrende
metafor, hvis det var sådan at vi kun snakkede om at man havde sex tre gange
om året. En gang hvor man begge fik noget, og to gange hvor hver enkelt fik
noget ud af det. Så giver man også af og til hinanden gaver uden at forvente
at få noget igen, men det er ikke fordi den ene beder om gaven, eller
presser på for at få den, det er fordi man vil glæde og overraske den anden
part. Den lyst kan godt forsvinde hvis den anden part plager som en femårig
i en slikbutik.

Joakim

Fra : FreYa

Dato : 24-08-01 15:38

Fri, 24 Aug 2001 11:20:35 -0000, i dk.snak.seksualitet, skrev "Joakim
Lauridsen" <agjo@li.is>:
Hej Joakim :)

>Jo nogen gange hvis man er syg elelr har ondt. Men så kommer man nogle gange
>forbi og aflevere gaven en anden dag i stedet.

Ja, eller får naboen til at smutte hen med den *G*.

> øvrigt en glimrende
>metafor, hvis det var sådan at vi kun snakkede om at man havde sex tre gange
>om året.

Hvad er der i vejen for at holde fødselsdag flere gange om året? Man
bliver ikke hurtigt ældre af den grund ;)

>Den lyst kan godt forsvinde hvis den anden part plager som en femårig
>i en slikbutik.

Hvilket bringer os tilbage til et af de første konstruktive indlæg i
denne tråd, hvor Bo skriver noget om at gøre op med sig selv om det er
den rigtige mand man har valgt.

Der er simpelthen ikke nogen undskyldning for ikke at gribe i egen
barm, uanset *hvem* der har 'skylden', og der er endnu aldrig sket
revolutioner ved at den utilfredse part har siddet med hænderne i
skødet og et forurettet udtryk i ansigtet.

--
Freya

Fra : Puk

Dato : 24-08-01 15:11

"FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse

Hej Freya

> Og gå glip af en fed fest??

Jep tro det eller lad være, men det er ikke hver dag jeg har lyst
til at feste og det er heller ikke alle som jeg har lyst til at
feste med. Og igen, hvis jeg ikke har lyst, så lader jeg da bare
være.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : FreYa

Dato : 24-08-01 15:36

Fri, 24 Aug 2001 16:10:36 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Puk"
<powder@worldonline.dk>:

>Jep tro det eller lad være, men det er ikke hver dag jeg har lyst
>til at feste

Nå, men det er jo da heller ikke hver dag man bliver den lykkelige
modtager af en fødselsdaginvitation.
--
Freya

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 24-08-01 13:44

In article <dveaotg3a108gnv4omhfpm0s0vrttk0j27@4ax.com>, "FreYa"
<freya@mailto.dk> wrote:

      Hej Freya

   Nu læser jeg så indlægget som Tomas O hentyder til og jeg kan kun sige
som nedenstående (Det er jo det jeg har agiteret for hele tiden!)

> At få sex:
> er ligesom en fødselsdag, og denne gang ens egen (jubiiii!!). Man bliver
> overlæsset med gaver, ikke fordi folk føler sig forpligtet,

   Jaaaaaaaeeeeh! Her er den sætning som jeg har ledt efter

> [...]
> sagt kun gaver fordi de holder af - og ønsker at glæde fødselaren, og
> det eneste de forlanger tilgengæld er et stykke lagkage med flag og lys

   Det er så sandt som det er sagt - og igen - jeg forstår af samme grund
ikke at vi har diskuteret så meget i den tråd om Tina.....

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : FreYa

Dato : 24-08-01 15:45

Fri, 24 Aug 2001 14:43:59 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Trine
Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk>:

>   Det er så sandt som det er sagt - og igen - jeg forstår af samme grund
>ikke at vi har diskuteret så meget i den tråd om Tina.....

Nah, men det synes jeg da heller ikke vi har... ;)
--
Freya

Fra : Puk

Dato : 24-08-01 15:10

"FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse

Hej Freya

> En definition (sårn da ;))
>
> At dyrke sex:
[SNIP]

> At give sex:
[SNIP]
> At få sex:
[SNIP]
> Lighten up!

Det er da en fin definition af hvad det vil sige at give, få og
dyrke noget. Men nu var det jo ikke det at give, få og deltage i
noget som jeg ikke forstod. Det var det her med at opfatte sex
som noget man kan forære til andre på samme måde som man giver
dem en bog pakket ind i papir.
Hvis jeg deltager i sexuelle handlinger, befinder mig i sexuelle
situationer ja så dyrker jeg det jo netop også.

Man kan eventuelt tale om at give brugsretten til et eller andet
væk. I tilfældet sex skulle det så være brugsretten til ens krop
eller eventuelt indskrænket til visse dele af ens krop. Men det
er ikke sådan jeg har forstået dig. Jeg forstod det således at
partneren ikke blot skulle være passiv og lægge hul, hånd eller
mund til men derimod være aktiv og så er der jo ikke længere tale
om brugsret vel?
Men hvis det virker for dig, så skal du da bare give sex når din
partner forventer det eller omvendt modtage sex fra din partner
når du selv forventer det. Sådan virker det bare ikke for mig,
og det kommer det heller aldrig til. *S*.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Tomas O.

Dato : 24-08-01 21:22

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:%bth7.12274$3q.408284@news010.worldonline.dk...

SNIP Ordkløveri *G*

Hey Puk.. lighten up!!!

Hilsen
Tomas O.

Fra : Puk

Dato : 24-08-01 21:33

> Hey Puk.. lighten up!!!

Hey Tomas........få dit eget ordforråd, så du ikke behøver at
bruge det andre skriver !!

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Tomas O.

Dato : 24-08-01 21:39

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:BPyh7.12711$3q.424822@news010.worldonline.dk...

> Hey Tomas........få dit eget ordforråd, så du ikke behøver at
> bruge det andre skriver !!

Hej

Ok stop dit ordkløveri så!

Bedre?
Tomas O.

Fra : Puk

Dato : 24-08-01 22:17

> Hej
>
> Ok stop dit ordkløveri så!

Sorry Tomas men jeg mener ikke, at jeg ordkløver. Jeg skriver
højt og tydeligt at jeg ikke forstår, hvad i mener med at give
sex væk ligesom man giver fødselsdagsgaver og julegaver. Det gør
jeg, fordi jeg mener det. Og du kan jo bare lade være med at
læse mine indlæg.

Er det ordkløveri at konfrontere dig med, hvad du selv har sagt,
når du påstår du ikke har sagt det?

> Bedre?
> Tomas O.

Nej men det får være ok *G*

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Tomas O.

Dato : 26-08-01 18:24

"Puk" <powder@worldonline.dk> wrote in

Hej Puk

> [...]
> med at give sex væk ligesom man giver fødselsdagsgaver og
> julegaver. Det gør jeg, fordi jeg mener det. Og du kan jo

Ja det kunne jeg, men du siger mange gode ting og det er altid
interessant hvad andre har at sige. Det er derfor jeg er her for
at udveksle meninger og synspunkter, ikke for at vinde debatter.

> Er det ordkløveri at konfrontere dig med, hvad du selv har
> sagt, når du påstår du ikke har sagt det?

Ok, ordkløveri er måske det forkerte ord, er der nogte der hedder
meningskløveri? *G*

Hilsen
Tomas O. som leger med en anden nyhedlæser