Hug og stjæl med frontpage - kan det være ~
Fra : kenneth

Dato : 23-08-01 18:12

Kan man ikke beskytte imod at andre stjæler ens arbejde som man
har brugt adskillige timer på? Eller skal man bare affinde sig
med at enhver kan brugt importfunktionen i frontpage og stjæle
hele ens opsætning?

Forresten tak til alle dem der har svaret på mit spørgsmål om
copyright på billeder - rigtig gode svar!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 23-08-01 19:08

kenneth skrev ..
skal man bare affinde sig
> med at enhver kan brugt importfunktionen i frontpage og stjæle
> hele ens opsætning?

Nu er det jo ikke alle der gider eller har FrontPage, og det kan også
sagtens lade sig gøre uden.
Der findes utallige andre måder at stjæle/låne siderne på, så det kan aldrig
undgåes.

jopa

Merhaba hos bulduk''
www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-08-01 19:07

Thu, 23 Aug 2001 17:12:01 +0000 (UTC), skrev kenneth
<kenneth@doek.dk>:

>Kan man ikke beskytte imod at andre stjæler ens arbejde som man
>har brugt adskillige timer på?

Jo da, du lader bare være med at uploade det.

Og sørger for at ingen andre har adgang til din PC.
Evt. kan du, når du er færdig bruge [Shift] + [Del] på de
pågældende filer.

>Eller skal man bare affinde sig
>med at enhver kan brugt importfunktionen i frontpage og stjæle
>hele ens opsætning?

Ved jeg ikke, hvad er.
Men det er ikke anderledes end med billeder, hvis folk vil, så
kan de kopiere dit layout og det kan ikke være anderledes, hvis
du vil have det liggende på nettet.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 23-08-01 20:58

"kenneth" <kenneth@doek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har brugt adskillige timer på? Eller skal man bare affinde sig
> med at enhver kan brugt importfunktionen i frontpage og stjæle

Nu kan du med en hvilken som helst browser gå ind på en side, højreklikke og
sige vis kilde. At Frontpage så har den funktion - Der findes faktisk en del
programmer på nettet der kan det samme.

En hjemmeside er et værk, og hvis du finder en side på nettet, hvor du kan
se, din side er gengivet over langs så kan du naturligvis hævde din
ophavsret.

--
/Kasper

Fra : maximizer

Dato : 23-08-01 21:51

Det kan ikke forhindres at nogle kan rippe én, man må leve med
det og så gøre opmærksom på at man har copyright på indholdet fra
ens side.

/maximizer