Sonofon FWA
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-08-01 18:13

Hej hej,,,

Ikke fordi jeg lige står og vil have bredbånd fra Sonofon,,, Da jeg har en
ADSL i forvejen...

Men er der nogen der har fået indstalleret forbindelsen,,,,

Virker det fremragende,,, og hvad er pingtider mm?

Og hvor dækker de overhovedet henne indtil videre.... Jeg har prøvet alle
mulige forskellige adresser,, på den jeg kender,,, men ved dem alle kommer
der et negativt svar.

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 24-08-01 17:50

> Jeg har prøvet alle
> mulige forskellige adresser,, på den jeg kender,,, men ved dem alle kommer
> der et negativt svar.

Hmm, det er da mere end hvad jeg får. Jeg har prøvet med mange adresser og
hver gang får jeg at vide at der er fejl og jeg skal vende tilbage senere.
Skrev en mail til dem og fik at vide, at jeg kan få fra 24. sep. (kan få
ADSL fra 1. nov.)...

Grønbech

--
Mail: g@g-web.dk
ICQ# 14654731

Fra : Peter

Dato : 24-08-01 18:24

"Bjarke Hansen" skrev

> [...]
> henne indtil videre.... Jeg har prøvet alle mulige forskellige
> adresser,, på den jeg kender,,, men ved dem alle kommer

Er der ved at være basis for en dk.edb.internet.udbydere.fwa ?

Fra : Gustaf Serve

Dato : 24-08-01 18:39

On Fri, 24 Aug 2001 19:24:01 +0200, "Peter" <mail@nej.tak> wrote:

>Er der ved at være basis for en dk.edb.internet.udbydere.fwa ?

Du kan jo overveje at lave et OTD.
http://www.usenet.dk/otd/

--
Gustaf Serve