Foto
IBM760 5420
Teil 3020
nyt foto til kritik
Fra : U. Pedersen

Dato : 23-08-01 17:24

Fra : Anne Jensen

Dato : 24-08-01 19:03

"U. Pedersen" <ulf.pedersen@it.dk> skrev i en meddelelse
news:4gbaots3241takqqaon8ueqda1f158bvnq@4ax.com...
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=379

Gaaaaaaaaab, nej helt så slemt er det ikke, men spændene er det jo ikke
just.

Anne

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 24-08-01 21:40

Har jeg haft et glimtvis udfald, eller har jeg set og bedømt dette billede
før ???

Men, hvad fanden, hvis dit digitalkamera er gået i stykker, så send dem da
bare igen....

Billedet er stadig godt, rigtigt godt, vises stemningen på den tid af
døgnet, var der en der sagde at det var kedeligt, tja, med det er vel
kedeligt på en station på dette tidspunkt...

Fra : U. Pedersen

Dato : 24-08-01 22:25

On Fri, 24 Aug 2001 22:40:10 +0200, "Jan Lauenborg"
<jan.lauenborg@mail.dk> wrote:

>Har jeg haft et glimtvis udfald, eller har jeg set og bedømt dette billede
>før ???

du har set rigtig, men lidt for skæg, så postede jeg det igen, og
skrev denne nota, både her og i dk.binaer, og se hvilken reaktion det
har givet 522 eksponeringer siden igår kl. 18.26