Danskar perversa?
Fra : Usenet Rulez

Dato : 23-08-01 16:56

Efter att ha läst dk.snak.seksualitet så börjar jag att undra om inte
danskarna liter av nåt slag kollektiv sjukdom.

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 23-08-01 17:33

d. 23/08/01 17:56 skrev Usenet Rulez på NOSPAManon@execs.com i artiklen
9106BA27Fb36ed5df58f555a7e7@execs.com:

> Efter att ha läst dk.snak.seksualitet så börjar jag att undra om inte
> danskarna liter av nåt slag kollektiv sjukdom.

Det ved jeg ikke, om vi gør. Hvad er symptomerne i så fald?

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Lily

Dato : 23-08-01 17:35

Usenet Rulez <NOSPAManon@execs.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9106BA27Fb36ed5df58f555a7e7@execs.com...
> Efter att ha läst dk.snak.seksualitet så börjar jag att undra om inte
> danskarna liter av nåt slag kollektiv sjukdom.

Mener du ligesom svenskere lider af alkoholisme efter af have set dem på
strøget???!!!

Hilsen Tina

Fra : Usenet Rulez

Dato : 23-08-01 18:39

lily@post.cybercity.dk (Lily) Fick mej att nästan trilla av stolen med
följande stolligheter:

> [...]
>nyhedsmeddelelse:9106BA27Fb36ed5df58f555a7e7@execs.com...
>
>Mener du ligesom svenskere lider af alkoholisme efter af have set dem på

Fjollor sitter och småsmuttar, vikingar och män festar rejält när det är så
dags.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-08-01 19:07

Thu, 23 Aug 2001 18:34:54 +0200, skrev "Lily"
<lily@post.cybercity.dk>:

>Mener du ligesom svenskere lider af alkoholisme efter af have set dem på
>strøget???!!!

Lad være med at besvare den slags indlæg, det er en troll, der
blot ønsker en lang tråd uden reelt indhold, men blot rakken ned
på hinanden.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Usenet Rulez

Dato : 24-08-01 05:51

knudgert@mail.tele.dk (Knud Gert Ellentoft) Fick mej att nästan trilla av
> [...]

>Lad være med at besvare den slags indlæg, det er en troll, der
>blot ønsker en lang tråd uden reelt indhold, men blot rakken ned

Dumma i huvudet är ni också.

Fra : Henrik Bengtsson

Dato : 23-08-01 21:23

"Usenet Rulez" <NOSPAManon@execs.com> skrev i meddelandet
> Efter att ha läst dk.snak.seksualitet så börjar jag att undra om inte
> danskarna liter av nåt slag kollektiv sjukdom.

Jepp, det stämmer. Den heter Pedofilism och är väldigt vanlig på den tyska
halvön DanmarKKK.
--
Henrik Bengtsson

I'm on a p166, 32mb so don't piss me off.

Fra : Usenet Rulez

Dato : 24-08-01 05:26

Henke@NOSPAMFalkenberg.net (Henrik Bengtsson) Fick mej att nästan trilla av
stolen med följande stolligheter:

>"Usenet Rulez" <NOSPAManon@execs.com> skrev i meddelandet
>
>Jepp, det stämmer. Den heter Pedofilism och är väldigt vanlig på den tyska
>halvön DanmarKKK.

Kan det bero på att dom inte kan supa?

Fra : Roland R

Dato : 26-08-01 15:28

On 23 Aug 2001 10:56:07 -0500, Usenet Rulez, A member of anon-execs.com tried to
force the readers of swnet.diverse to read something like this:

¤Efter att ha läst dk.snak.seksualitet så börjar jag att undra om inte
¤danskarna liter av nåt slag kollektiv sjukdom.

Klamydia?
--
I think of people starving.
Do you think I care?

Förresten, epostadressen funkar inte.

Fra : Usenet Rulez

Dato : 26-08-01 15:36

group (Roland R) Fick mej att nästan trilla av stolen med följande
stolligheter:

> [...]
>
>¤Efter att ha läst dk.snak.seksualitet så börjar jag att undra om inte
>¤danskarna liter av nåt slag kollektiv sjukdom.

Nä men syfilis, det sätter väl sig på hjärnan, eller?

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 26-08-01 16:17

d. 26/08/01 16:36 skrev Usenet Rulez på NOSPAManon@execs.com i artiklen
9109ADC38b36ed5df58f555a7e7@execs.com:

> group (Roland R) Fick mej att nästan trilla av stolen med följande
> stolligheter:

> tried to

> Nä men syfilis, det sätter väl sig på hjärnan, eller?

Jeg ved ikke, om det er en sådan kønssygdom, der overhovedet tænkes på.
Foreløbig har jeg ikke set en forklaring på, hvad der skulle indikere, vi
lider at en slags kollektiv sygdom, men jeg kan jo prøve at gætte.

Mit gæt er, at "Usenet Rulez" mener, der er for meget snak og for lidt
handling, hvorved vi gør livet sværere end nødvendigt for os selv. Hvis det
er rigtigt, er det jo nok ikke en seksuelt overført sygdom, vedkommende
taler om, da det jo vil kræve handling i stedet for snak.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Usenet Rulez

Dato : 27-08-01 05:45

brahbech@post8.tele.dk (Borge Rahbech Jensen) Fick mej att nästan trilla av
> [...]

>er rigtigt, er det jo nok ikke en seksuelt overført sygdom, vedkommende
>taler om, da det jo vil kræve handling i stedet for snak.

Oj, dom skriver visst lika obegripligt som dom talar.

Fra : CeeJay

Dato : 27-08-01 04:07

"Usenet Rulez" skrev:
> Efter att ha läst dk.snak.seksualitet så börjar jag att undra om inte
> danskarna liter av nåt slag kollektiv sjukdom.

Det er ikke en sygdom .. det er en GAVE ! ;)

CeeJay
- Et dybt pervert individ :)

Fra : Usenet Rulez

Dato : 27-08-01 05:46

newsgroups@ceejay.cjb.nOt (CeeJay) Fick mej att nästan trilla av stolen med
följande stolligheter:

>Det er ikke en sygdom .. det er en GAVE ! ;)

Ok, skicka inga sådan gåvor til mej.