Leonard Maltin's 2002 Movie and Video Guid~
Fra : JSMadsen

Dato : 23-08-01 14:51

Hvor kan den købes billigst her i landet?
der er jo en masse online boghandlere men så er der told/moms etc.
Måske nogen der kan anbefale en boghandel online i DK hvor den kan købes billigt incl. fragt?

--
/JONAS
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 30.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 23-08-01 16:53

JSMadsen <JS@08-2001.madsen.as> skrev:

> Hvor kan den købes billigst her i landet?

Billigst ved jeg ikke, men jeg handler som regel bøger online hos
http://www.saxo.dk

De giver som regel mindst 10% rabat, dog ikke på importerede bøger. Fragtprisen er lig Post Danmarks porto. Der findes stort set
ikke den danske bog, de ikke har - og de fleste udenlandske titler lader sig finde. Kan varmt anbefales. Maltin koster hos Saxo
116,87 kroner. Om det er billigt, ved jeg ikke.

De bedste hilsner
Kevin Edelvang

Fra : Lars Josephsen

Dato : 24-08-01 20:16

"JSMadsen" <JS@08-2001.madsen.as> writes:

> Hvor kan den købes billigst her i landet?
> der er jo en masse online boghandlere men så er der told/moms etc.
> Måske nogen der kan anbefale en boghandel online i DK hvor den kan købes billigt incl. fragt?

Fantask har den til 100 kr.
http://www.fantask.dk

Jeg ved dog ikke om man kan købe online hos dem.

M.v.h.

Lars
--
Do not reply to this address!
To find my real address try a search for my name on Google.