Skærme
Fijala 3554
15" TFT
Fra : Kirsten & Lasse

Dato : 23-08-01 12:04

Er der nogle der kan fortælle mig hvadfor et mærke jeg skal vælge LG eller
Samsung.

René

Fra : JYK

Dato : 23-08-01 20:03

LG laver gode billederørsskærme, så mon ikke også de helt fremme mht.
kvaliteten vedr. TFT.

Samsung anser jeg for at være et bambus-mærke, men det er jo min personlige
vurdering!

_________________

Jesper Y. Kristiansen
_________________

Fra : Dr. Ralph

Dato : 24-08-01 05:03

>Samsung anser jeg for at være et bambus-mærke, men det er jo min personlige
>vurdering!

Dette prædikat forbinder jeg dem også stadig med - men Samsung har nu
kæmpet de sidste par år med at vende om på deres ry - bla. ved at lave
jordens første 24' TFT, som absolut ikke er bambus.

Iøvrigt er de begyndt at lave nogle ret fine 19' og 21' skærme - med
tron rør teknologi, som også får fine anmeldelser i de mere
respekterede kredse - bla. har Samsung lige fået topscore for deres
21' skærm på
http://209.208.199.147:85/reviews/hardware/0901monitor/index.htm

Samsung er anmeldt hér og får 5 ud af 5:
http://209.208.199.147:85/reviews/hardware/0901monitor/syncmaster.htm

Men jeg skal da ærligt indømme, at jeg altid vælger mellem
NEC/Mitsubishi og Sony, når jeg selv skal handle skærme.

Bemærk iøvrigt, at de dyrere og bedre tron skærme har fået mindre
synlige damp wires (vandrette streger).

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Jesper Bøgeskov

Dato : 30-08-01 08:50

Kik evt. i det seneste nummer af Datatid (septemper 2001) - de har såvidt
jeg husker en stortest af 12 15" TFT-skærme, herunder Samsung SyncMaster
570V.

Jesper